- Waardering
- 7.382
Je bedoelt Nederland - Zweden?Alvast een slaapschema gemaakt waardoor ik woensdag gewoon Brazilie - Argentinië kan kijken![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt Nederland - Zweden?Alvast een slaapschema gemaakt waardoor ik woensdag gewoon Brazilie - Argentinië kan kijken![]()
'k Heb nooit begrepen waarom Gijp altijd doet alsof Gullit zo'n grote charismatische leider was. Nu, en op oude beelden, komt hij eerder over als een flapdrol.
Hij heeft ook nog eens last van Alzheimer... Ruud weet nergens meer wat van.
Meest debielste was Gullit/Advocaat '94. +20 jaar daar na staan die 2 clownen beetje interessant met elkaar te coachen op het veld'k Heb nooit begrepen waarom Gijp altijd doet alsof Gullit zo'n grote charismatische leider was. Nu, en op oude beelden, komt hij eerder over als een flapdrol.
Hij heeft ook nog eens last van Alzheimer... Ruud weet nergens meer wat van.

Fantastic game!Meest debielste was Gullit/Advocaat '94. +20 jaar daar na staan die 2 clownen beetje interessant met elkaar te coachen op het veld![]()
Adrien Rabiot zet zijn loopbaan voort bij Juventus, zo maakt de kampioen van Italië bekend via de officiële kanalen. De 24-jarige middenvelder komt transfervrij over van Paris Saint-Germain, waar hij weigerde om zijn aflopende contract te verlengen. Rabiot zet in Turijn zijn handtekening onder een vierjarig contract en gaat naar verluidt zeven miljoen euro per seizoen verdienen.
Dit topic is bedoeld voor voetbalzaken.
Real American patriots hopen ook dat de Lionesses winnen. Las ik bij de comments.
England AET
Ik vind het een topgoal
Of misschien via penalties England

Ik zeg één van de twéé?