MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Kan je perfect penalty voor fluiten.

god***domme

Gaan er nog volgen. Nu moet Nederland komen en ruimte laten.

Ben ik de enige die het niveau van vrouwenvoetbal echt verschrikkelijk vind? Laag tempo, overvloed aan verkeerde inspeelpasses, knullige fouten, domme overtredingen, etc. etc.

Sowieso problematisch als vrouwen geen balgevoel hebben...

t05nab.gif

Heb toch verschillende leuke wedstrijden gezien. Niveau stijgt jaar na jaar.

Bitchin'

Want wij zijn Nederland...

en lagen beter op het strand :rocker2:

Mja, vind het niet fair om te vergelijken met mannenvoetbal. De vrouwen starten nu pas echt, heb ik de indruk.

Dit krijg ik ook altijd als verwijt, maar ik vergelijk het niet met mannenvoetbal. Verdedigers die minimaal 3x per wedstrijd een bal verkeerd trappen en daardoor een ingooi/corner weggeven (vd gragt, bloodworth, dekker) op het hoogst mogelijk vrouwenniveau vind ik toch wel bedenkelijk. Natuurlijk zijn vrouwen niet even sterk of snel als mannen, maar van simpele inspeelpasses oid mag ik toch wel verwachten dat die goed gaan op een WK. Maar ik geef je gelijk in 'de vrouwen starten nu pas echt', er zit een stijgende lijn in ja.

• Like
Waarderingen: mat
Mja, vind het niet fair om te vergelijken met mannenvoetbal. De vrouwen starten nu pas echt, heb ik de indruk.
Ze voetballen al heul lang maar het niveau is gewoon te groot.

Zelfde als je van de eredivisie naar Engeland overschakelt. En dat zijn dan mannen.

• Like
Denk dat de oplossing is om het veld 1/3e korter en smaller te maken.

En met een kleinere bal spelen.

• Like
Terug
Naar boven