XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Zo dat zit er weer op. Nee, een wk finale kan ik nog wel kijken maar deze namen zie ik de eerste jaren niet meer op mijn beeldscherm. Totaal geen beleving bij mij wat betreft vrouwenvoetbal.

Leuk toernooi. Zin in OS 2020 met de meiden!

• Like
Waarderingen: mat
Kijk 100% zeker.

Sinds wanneer kan Madagascar voetballen? :thinking:

Ik ben trots op de prestatie van de dames hoor :flex:... Kan iemand me helpen met hoe ver de mannen het laatste WK ook alweer waren gekomen? Ik ben aan het googlen, maar zie NL nergens staan ???

Nederland was er niet bij in 2018, wel derde in 2014 en tweede in 2010.

Vond het wel sterk dat ze de 0 hielden aan de rust. Gaven niet zo veel weg.

Oh god. Gaan we weer vergelijken.

Nee hoor, vergelijken niet. Maar er is toch niets mis mee als de vrouwen het in HUN categorie goed doen? En of dat nou technisch helemaal perfect is: geen idee (ben nl geen voetbalster, noch coach, noch gepromoveerd op voetbalkunde). Vind het gewoon leuk dat een NL team het zo ver schopt.

Kan iemand me helpen met hoe ver de mannen het laatste WK ook alweer waren gekomen? Ik ben aan het googlen, maar zie NL nergens staan ???

Dit vinden alleen vrouwen van 30+ grappig denk ik. Die vergelijking slaat nergens op. Het ging om het niveau van het vrouwenvoetbal an sich.

Laatst bewerkt:
Dit vinden alleen vrouwen van 30+ grappig denk ik. Die vergelijking slaat nergens op. Het ging om het niveau van het vrouwenvoetbal an sich.

Ten eerste vind ik dat als 30+ vrouw idd grappig, dus plus 1 voor je helderziende blik! En voor mij persoonlijk interesseerde het technisch niveau mij geen ***, wel het feit dat ze het zo ver geschopt hebben. Van voetbal houd ik verder ook niet, ik vind alleen de EK's en WK's leuk naar om naar te kijken. Maar ik maak me dan ook niet snel ergens druk om ;)

Ben jij 30+ dat zal je niet zeggen.:)

Hoop dat er wat geld gepompt wordt in het vrouwenvoetbal. Jeugdopleidigen, trainingscentra, degelijke lonen...

Wie vonden jullie trouwens het leukste leeuwinnetje?
Ik ga voor Daantje:heart::heart:
van-de-donk-grootverdiener.jpg

Hoop dat er wat geld gepompt wordt in het vrouwenvoetbal. Jeugdopleidigen, trainingscentra, degelijke lonen...
Tja, en dan wat?

Ze zullen nooit de landelijke competities voor vrouwen gaan uitzenden of Europees voetbal. Dat is al volgeboekt door de mannen. Als ze het al gaan doen, dan zal het op één of andere obscure zender zijn.

Logisch de VS voorop loopt. Daar hebben ze dat probleem niet.

Terug
Naar boven