MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Espanyol was niet onaardig dit jaar tbh.

I get the point

Wat ze hadden moeten doen is de optie voor een derde seizoen in Valverde's contract niet lichten, en Pochettino moeten kopen.

Misschien willen ze van Luis af?

Lijkt me de enige optie.

Zie ze geen 4-2-3-1 gaan spelen met Griezmann als verkapte schaduwspits.

Trolololol... Met 12 miljoen ook meteen bij de grootverdieners v.d. Serie A. (en Juventus)

Terug MSN... Waar zet je Griezmann dan? :x

Ik vind helemaal niet mooi!

Neymar links suarez spits rechts Griezmann en Messi in een vrije rol op 10?

Snap ook niet waarom ze zulke bedragen voor aanvallers uitgeven.
Volgens mijnis tegen Liverpool wel gebleken dat het in de verdediging schort.
Geef dan 120mil aan Van Dijk uit. Of 80 aan de ligt.
Rechtsachter moeten ze sowieso verbeteren. Sergi/Semedo is het ook net niet.
Centraal blijft ook wisselvallig, veel geblesseerd

Ik denk dat de samenstelling van Liverpool in de komende 2 seizoenen zal worden verkocht

De Algerijnen moesten de boel weer slopen in Parijs :emo:

‘De Ligt gaat ook wel spelen, maar in grote wedstrijden moet ik het nog zien’
Matthijs de Ligt maakt op korte termijn de overstap naar Juventus en zal in Turijn twee concurrenten van naam tegenkomen. La Vecchia Signora bouwt achterin al jaren op Giorgio Chiellini en Leonardo Bonucci, die tussendoor wel een seizoen voor AC Milan speelde, en de twee lijken routiniers nog niet versleten. Luca Bianchin, bij La Gazzetta dello Sport de vaste volger van Juventus, denkt dan ook dat De Ligt in eerste instantie derde in de pikorde zal worden.

“Van een speler die voor zo'n bedrag wordt aangetrokken, verwacht je natuurlijk dat hij gaat spelen. En dat gaat ook wel gebeuren. Maar in de grote wedstrijden moet ik het nog zien”, vertelt Biancin in gesprek met de NOS over De Ligt, die naar verwachting voor 75 miljoen euro de overstap maakt. De aanvoerder van Ajax trok in april nadrukkelijk de aandacht door tegen Juventus te scoren in de kwartfinale van de Champions League, maar volgens Bianchin wordt hij al sinds oktober intensief gevolgd: “Sindsdien staat hij al bovenaan het lijstje om de verdediging te versterken.”

De reden dat het zo lang duurde voordat Juventus echt concreet werd, is volgens Bianchi omdat de club ook nog dacht aan een terugkeer van Paul Pogba. Er was echter alleen geld voor óf De Ligt, óf de middenvelder van Manchester United en nu het gelukt is om Aaron Ramsey en Adrien Rabiot transfervrij binnen te halen, lijkt Pogba niet meer nodig. De Ligt is daardoor de grote aankoop van deze zomer geworden, al zou Juventus ook nog denken aan de komst van Internazionale-spits Mauro Icardi.

Voor de nieuwkomer uit Nederland zal in ieder geval een flinke concurrentiestrijd volgen met de 34-jarige Chiellini en de twee jaar jongere Bonucci: “Ze worden een jaartje ouder, Chiellini zal nog een of twee seizoenen tot de absolute top behoren. Maar hij zal nu op zijn leeftijd ook zeker niet alles meer spelen. De Ligt is vooral een transfer voor de toekomst”, gaat Bianchi, die niet verwacht dat de nieuwe trainer Maurizio Sarri af zal wijken van het systeem met twee centrale verdedigers, verder. “Dus het wordt een geweldige strijd om de plekken achterin.”
Beetje vreemd statement daar De Ligt schitterde tegen Juventus met Ajax. :o

Arnaut Danjuma Groeneveld is verschenen op de radar bij AS Roma, zo weet Sky Italia zaterdagavond te melden. De Italiaanse club is op zoek naar een opvolger voor de onlangs vertrokken Stephan El Shaarawy en ziet in de Nederlandse buitenspeler van Club Brugge een interessante optie. Danjuma zou tussen de twaalf en veertien miljoen euro moeten kosten.
@Roy DeMeo

• Like
Waarderingen: mat
Ik volg de Belgische Sjuup niet dus wist ook niks van hem voordat Koeman hem naar Oranje haalde.

Volgens mij een keer geshined in Oranje.

Laatst bewerkt:
‘Megatransfer Neymar op losse schroeven door eis van 35 miljoen'

AimVJPW.jpg

Barcelona overweegt Neymar deze zomer los te weken bij Paris Saint-Germain. De Franse grootmacht staat open voor een transfer, terwijl de Braziliaanse aanvaller zelf naar verluidt dolgraag zou willen terugkeren naar het Camp Nou. Mundo Deportivo schrijft zondag echter dat de Spaanse belastingdienst een obstakel kan vormen inzake een overstap.

De krant meldt namelijk dat de fiscus bijna 35 miljoen euro eist van Neymar. De belastingdienst heeft onderzoek gedaan naar de periode dat de Braziliaan reeds woonachtig was in Spanje en actief was bij Barcelona. Hieruit zou blijken dat Neymar nog tientallen miljoen euro's moet overdragen. Volgens de sportkrant zouden er ook bij de recordtransfer van Neymar naar PSG in 2017 fouten zijn gemaakt.

De problemen met de fiscus zijn een extra obstakel voor Neymar om een terugkeer naar Barcelona te realiseren, zo meldt Mundo Deportivo. Het feit dat Neymar sinds 2017 meer dan 183 dagen in Barcelona heeft gewoond, zou ook een probleem opleveren. Zodoende had Neymar namelijk zijn volledige inkomen als belastingplichtige in Spanje moeten opgeven.

De Spaanse fiscus staat erom bekend dat men het reilen en zeilen van de topvoetballers scherp onder de loep neemt. Diverse spelers van Real Madrid en Barceona hebben al een aanvaring gehad met de belastingdienst, zoals Cristiano Ronaldo en Lionel Messi. Naast de problemen in Spanje heeft Neymar momenteel ook te maken met een akkefietje met de Braziliaanse fiscus.
Toch een vreemde gewoonte bij die topvoetballers.

Terug
Naar boven