Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Over Roma gesproken, zelden een club gezien die in 2 jaar tijd naar de kloten werd geholpen.

Yluorzf.jpg

DJpbOvj.jpg

cCA32Gz.jpg

FLRf0iF.jpg

‘De Ligt gaat ook wel spelen, maar in grote wedstrijden moet ik het nog zien’

Beetje vreemd statement daar De Ligt schitterde tegen Juventus met Ajax. :o

Op de training zie je al vrij snel wie het mannetje achterin gaat worden denk ik. Zal mij echt verbazen mocht de Ligt het niet gaan redden bij Juve, al weet je het nooit.

En daarbij, Chiellini zal 35 jaar worden over een paar weken. Er zijn ook genoeg wedstrijden om te roteren, aangezien Juventus sowieso weer de bekerfinale zal halen en ver zal komen in de CL.

Eén seizoen bikkelen om twee plaatsen is het einde van de wereld niet. De Ligt komt echt wel aan 30 wedstrijden.

Antoine Griezmann verrast met rugnummer bij presentatie Barcelona
Antoine Griezmann heeft zondagavond bij zijn presentatie in het Camp Nou bekendgemaakt met welk rugnummer hij het komende seizoen gaat spelen. De aankoop van 120 miljoen euro draagt de volgende voetbaljaargang nummer zeventien om zijn schouders. Zijn favoriete nummer zeven is al bezet door Philippe Coutinho.

Toen bekend werd dat Griezmann officieel zou overstappen van Atlético Madrid naar Barcelona gingen in Spanje geruchten de ronde dat Coutinho zijn rugnummer zou afstaan aan de Franse aanvaller. Bij de presentatie van Griezmann bleken die geruchten niet te kloppen, daar hij voor nummer zeventien heeft gekozen.
Als Coutinho blijft dan mogen ze Neymar wel vergeten. Ik vraag me sowieso af of hij nog wel haalbaar is i.v.m. FFP na de aankoop van Griezmann.

Aankopen: 233 miljoen
Verkocht: 106 miljoen

Peter Bosz tipt ‘potentiële wereldtopper’ op termijn voor Oranje
Daley Sinkgraven verliet Ajax deze zomer in ruil voor Bayer Leverkusen, waar hij herenigd is met Peter Bosz. Waar de ex-speler van sc Heerenveen naar Ajax werd gehaald als middenvelder, stelde Bosz hem op als linksback. Voor die positie is hij ook bij Leverkusen gehaald. De trainer staat nog altijd achter zijn woorden dat Sinkgraven op de linksbackpositie uit kan groeien tot een wereldtopper. “Anders zou ik het toen niet gezegd hebben”, aldus Bosz.

“Ik had het gevoel dat ik een nieuwe stap moest maken. Ik denk niet dat er bij Ajax heel veel speelminuten hadden ingezeten. Dan ga je ergens anders naar kijken en gelukkig kwam dit op mijn pad. Ik ben hier hartstikke blij mee”, verklaart Sinkgraven zijn transfer in gesprek met Voetbal International. “Het bevalt hier goed en heb het naar mijn zin. Ik heb nog geen huisje gevonden, maar dat komt nog wel. Verder is iedereen binnen de club heel aardig. De jongens willen me overal mee helpen en de speelstijl ken ik natuurlijk al een beetje. Dat is niet nieuw voor mij, dus het bevalt me heel goed.”

Wat Bosz van Sinkgraven verwacht in Duitsland? “Dat hij ons gaat helpen. Op wat voor manier, wat weet ik nog niet. Helpen betekent dat hij moet gaan spelen. Hoeveel hij gaat spelen, dat zal afhangen van hoe goed hij zich weet aan te passen aan het Bundesliga-voetbal, want dat is natuurlijk toch anders dan in Nederland”, aldus de trainer van Leverkusen, dat circa vijf miljoen euro voor hem betaalde.

Bosz denkt dat Sinkgraven ver kan komen als linksback. “Maar het is aan hem. Ik heb dat gezegd en daarna heeft hij een vervelende blessure gehad, waardoor hij er heel lang is uitgeweest. Het is afwachten hoe hij van die blessure terug gaat komen. Hij was toen erg op de goede weg en heeft onder mij bij Ajax erg goed gespeeld”, zegt Bosz over Sinkgraven, die geen extra druk voelt door de woorden van zijn trainer. “Nee, zeker niet. Ik vind het een mooi compliment, maar moet het wel waarmaken."

“Het is een groot compliment natuurlijk. Onder Erik ten Hag stond ik ook linksback en het bevalt me gewoon. Het is een speelstijl waarbij we veel naar voren willen, dat ligt mij wel. Als ik dan linksback sta dan maakt mij dat niet uit”, besluit Sinkgraven. Bosz verwacht dat de linkspoot op termijn het Nederlands elftal kan halen. “Als hij gaat brengen waarvan ik denk dat hij het kan brengen, dan vind ik zeker dat hij daar een kandidaat voor is. Maar hij moet eerst zorgen dat hij fit wordt en dat hij gaat spelen. Daarna moet hij goed gaan spelen en dat ook voor een langere tijd doen. Daarna denk ik pas dat hij in aanmerking zou kunnen komen."
Nou, dat zal uitkijken geblazen worden... Mag hij voorlopig als linksbuiten spelen bij Oranje? Dan zijn we verlost van die gozer met het roze kapsel.

Snap ook niet waarom ze zulke bedragen voor aanvallers uitgeven.
Volgens mijnis tegen Liverpool wel gebleken dat het in de verdediging schort.
Geef dan 120mil aan Van Dijk uit. Of 80 aan de ligt.
Rechtsachter moeten ze sowieso verbeteren. Sergi/Semedo is het ook net niet.
Centraal blijft ook wisselvallig, veel geblesseerd
Het is de eerste keer sinds Laporta & Rijkaard het roer overnamen bij Barcelona dat ze zo klungelen op de transfermarkt.

Het begon eigenlijk al toen ze zowel Dembele (zomer 17/18) als Countinho (winter 17/18) haalden. Naar mijn mening was één van de twee voldoende. Vervolgens haalden ze ook nog eens Malcom (zomer 18/19).

:scratch:

Als je er twee jaar op rij uitgaat in de CL na een remontada (Roma / Liverpool) dan zou ik twee zaken analyseren:

1. De trainer
2. De defensieve spelers

De ze nu weer een gigantisch bedrag neerleggen voor een (28 jarige) aanvaller i.p.v. bv. voor De Ligt spreekt boekdelen.

Ajax lijkt Edson Álvarez (21) zo goed als binnen te hebben. De Telegraaf meldt maandagmiddag namelijk dat de Amsterdammers een mondeling akkoord met Club América hebben bereikt over een transfer van de verdediger. Ajax betaalt de transfersom van zeventien miljoen dollar, omgerekend ruim vijftien miljoen euro, die is vastgelegd in Álvarez’ contract om de stopper naar Nederland te halen.

Kubo bracht een paar jaar door in La Masia.

En onder de Nederlandse vlag?

Ehehehehehehehe! Karmaaaahh!

• Like
Waarderingen: mat
Lost 3 world cup finals

:(

2...

De titel van Argentinië in 1978 moet geschrapt worden. De finale had Brazilië - Nederland moeten zijn.

Onder de Belgische vlag

Comes with a posture to a tournament as if it is ready as kees they win it but beach gloryless somewhere before the final because they are all chokers. Especially the babyface failure and william the water head player manager faget mussles from brussels idiot

Alles goed verder?

Nee :(

• Like
Waarderingen: mat
Vlaanderen (- Renquin) speelde wel een EK finale 1980.

300px-BEL-FRG_1980-06-22.svg.png

Ceulemans, de man die een transfer naar AC Milan afblies. *facepalm*

Terug
Naar boven