Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

zoals hierboven al gezegd is het inderdaad eigenlijk enkel de jongste Musonda die enorm goed is... die andere 2 zijn misschien wel goed maar ook niet uitzonderlijk, dus geen idee wat die 2 bij Chelsea zullen uitvreten dan

die jongste was trouwens ook de reden waarom die 2 andere een contract gekregen hebben bij anderlecht en waarom papa Musonda daar een job, alsook een half miljoen toegestopt kreeg
om dan een jaar later met gans de familie naar Londen te verhuizen :p

De transfer van Axel Witsel naar Real Madrid begint zich te preciseren. Vorige maand meldden we al dat er verregaande contacten waren tussen de middenvelder van Benfica en de 'Koninklijke'. Het is Real-coach José Mourinho die aandringt op de komst van de Rode Duivel. 30 miljoen euro én een (enkele) speler(s) in ruil: dat is het kostenplaatje om Witsel binnen te halen. Mogelijk komt er dit weekend een doorbraak.
media_l_4909202.jpg

De Portugese pers is duidelijk. Zowel 'Record' als 'O Correio da Manha' zijn er zeker van. "Axel Witsel neemt na één seizoen al afscheid van Benfica." Real is bereid 30 miljoen euro te betalen plus een van zijn overbodige spelers (Jesé of Morata). Ook [Link niet meer beschikbaar] windt er geen doekjes meer om. Zij drukten de kop Witsel levengsgroot op hun voorpagina.

Benfica en Real Madrid, het zijn twee clubs die uitstekende relaties hebben met elkaar. Met de eerdere transfers van Angel Di Maria en Fabio Coentrão in het achterhoofd, is de nakende overgang van Witsel niet langer een utopie. Verwacht wordt dat de transfer nog dit weekend rond geraakt. De vervanger van de Gouden Schoen 2008 staat overigens al klaar bij Benfica: Boukary Dramé, een middenvelder van Chievo

http://www.hln.be/hln/nl/1302/Prime...-doorbraak-in-transfer-Witsel-naar-Real.dhtml

Lol, als het zo verder gaat is er binnenkort op bijna elke positie bij de rode duivels een speler bij een Europese topclub.

Laatst bewerkt:
das een feit... kijk naar de prestaties van nederland momenteel!

Aha Nederland..... EGOLAND....

gvd sporza geeft tsjechie-polen

nee ......je kan de boom in .....zo worden we genoemd sinds we van de Denen verloren hebben hoor

of ook wel LEGOLAND wint van EGOLAND!!

haha nou zeg!! ik zeg alleen maar wat er gezegt word...hoor...
voor de rest ben ik altijd heel lief....dus niets aan de hand!!! haha

Toegevoegde waarde ZERO????

Het is dat ik op me telefoon zit, anders had ik je wel compilaties laten zien van Robben, van Persie, Sneijder, Babel, Afellay, van der Vaart, Kuijt, Narsingh, Elia, Huntelaar, Luuk de Jong, Nigel de Jong, Stekelenburg... Zulke spelers had Belgie wel kunnen gebruiken :)

je bedoelt dat Nederland Kompany wel had kunnen gebruiken :(

Het is dat ik op me telefoon zit, anders had ik je wel compilaties laten zien van Robben, van Persie, Sneijder, Babel, Afellay, van der Vaart, Kuijt, Narsingh, Elia, Huntelaar, Luuk de Jong, Nigel de Jong, Stekelenburg... Zulke spelers had Belgie wel kunnen gebruiken :)

De helft ervan kan je toch niet vergelijken met Kompany ...

Terug
Naar boven