Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Alsof Nederland nog topspelers bij topclubs heeft. We hebben alleen nog Robben in de basis bij Bayern maar verder? Misschien v.Persie bij Arsenal als dat nog net een topclub genoemd mag worden, de rest staat bij hun club niet meer in de vaste basis...en terecht.

Huntelaar is topscorer in de Duitse bundesliga als je dat niet top noemt..
Van persie topscorer in Engeland, als je dat niet top noemt.
Raffie matig seizoen bij Tottenham
Sneijder slecht seizoen bij Inter
Robben matig seizoen bij Bayern
De Jong matig seizoen bij Man City.
Van Bommel ook een matig seizoen.

Behalve Huntelaar en Van Persie ben ik het niet met je eens. Maar dat het droevig is op dit moment moet ik je gelijk in geven :o Gelukkig loopt er nog wel wat talent rond in NL atm

Huntelaar is topscorer in de Duitse bundesliga als je dat niet top noemt..
Van persie topscorer in Engeland, als je dat niet top noemt.
Raffie matig seizoen bij Tottenham
Sneijder slecht seizoen bij Inter
Robben matig seizoen bij Bayern
De Jong matig seizoen bij Man City.
Van Bommel ook een matig seizoen.

Behalve Huntelaar en Van Persie ben ik het niet met je eens. Maar dat het droevig is op dit moment moet ik je gelijk in geven :o Gelukkig loopt er nog wel wat talent rond in NL atm

Bommel en van der Vaart hebben echt geen matig seizoen gedraaid, hoor. Heitinga zelfs een geweldig seizoen voor zijn doen. Beetje jammer dat je dan op 5 man uitkomt en de rest een werkelijk k*t seizoen heeft gedraaid.

Naja Van der Vaart misschien niet matig maar een volle wedstrijd speelt die gast echt nooit zowat. Daarnaast heeft die veel blessures gehad en op de bank gezeten.

Van Bommel wel veel gespeeld maar vond hem niet echt goed voetballen dit seizoen. Hij kan het gewoon niet meer bijhouden.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 18:42 ----------

http://nos.nl/ek2012/video/385320-robben-schreeuwt-hou-je-bek-terug.html

Iemand deze al gezien??

Ik weet niet wat er ook binnen die ploeg speelde allemaal maar zal wel veel gezeik zijn geweest. (Of misschien gewoon in het heetst van de strijd wat emoties.)

Laatst bewerkt:
Het is dat ik op me telefoon zit, anders had ik je wel compilaties laten zien van Robben, van Persie, Sneijder, Babel, Afellay, van der Vaart, Kuijt, Narsingh, Elia, Huntelaar, Luuk de Jong, Nigel de Jong, Stekelenburg... Zulke spelers had Belgie wel kunnen gebruiken :)
Proficiat, het is je gelukt om geen enkele verdediger in je lijstje op te nemen.
Als ik mocht kiezen tussen Mathijsen/Vlaar/Heitinga of Kompany, dan zou ik het wel weten.

Lijkt me duidelijk dat Oranje in het aanvallende compartiment niets tekort komt (alhoewel, na dit EK...), maar een Kompany (of zelfs Vertonghen) zouden ze wel kunnen gebruiken denk ik...

Proficiat, het is je gelukt om geen enkele verdediger in je lijstje op te nemen.
Als ik mocht kiezen tussen Mathijsen/Vlaar/Heitinga of Kompany, dan zou ik het wel weten.

Lijkt me duidelijk dat Oranje in het aanvallende compartiment niets tekort komt (alhoewel, na dit EK...), maar een Kompany (of zelfs Vertonghen) zouden ze wel kunnen gebruiken denk ik...

Ja en dat was per ongeluk denk je dat ik geen enkele verdediger noemde? Jullie hebben het constant over die geweldige verdedigers, maar daar win je blijkbaar ook geen potten mee.

als ik eerlijk mag zijn heb ik jullie aanvallende compartiment eigenlijk amper indrukwekkend gevonden dit EK...
had gisteren ook verwacht dat jullie kansen bij de vleet gingen krijgen en constant gevaarlijk zouden zijn voor de goal, maar heb Huntelaar en Van Persie eigenlijk praktisch niet gezien :s
Van der Vaart was nog het gevaarlijkst met zijn afstandschoten, de rest leek me echt precies een hoopje volgevreten vedetten

Flekken heeft talent, die moeten ze eens oproepen voor Oranje.

Laatst bewerkt:
Wat ook slecht uitkomt nu het een grote puinhoop is geworden binnen de selectie dat de wedstrijd tegen Turkije in September al gepland staat. Wat wellicht een sleutel duel kan gaan worden.
Op deze wijze verloor Nederland in 2000 ook van Portugal na het EK waardoor ze de rest van de wk kwalificatie achter de feiten aanliepen. Wat normaal geen enkel probleem zou moeten zijn kan nu nog wel eens een zware kluif gaan worden.

Beter passeert hij al die ego's totdat het uitgepraat is en zet hij gewoon de aankomende talenten erin... Een narsing, Luuk de jong , Maher, strootman etc zie ik eerder van de turken winnen dat het team dat dit EK verpruts heeft...

Ruilvoorstel: Van Persie ruilen voor Vertonghen+Lombaerts. 2 goede cv's, dan zijn jullie van jullie verdedigingsprobleem af en wij van ons spitsenprobleem.
Iedereen happy! :)

Zou hem nog niet eens tegen het hele Belgische elftal ruilen :o

Slechte keuze.

Opvallend: België komt vlak na Nederland qua spelerswaarde van de selectie, dat is ooit anders geweest.

[Link niet meer beschikbaar] (sorteren op total value)

Nederland: 9de plaatse en België 10de.

Slechte keuze.

Opvallend: België komt vlak na Nederland qua spelerswaarde van de selectie, dat is ooit anders geweest.

[Link niet meer beschikbaar] (sorteren op total value)

Nederland: 9de plaatse en België 10de.

Mja die waarde zegt me weinig...

Die 4 is plaats op wereldranglijst.

Nu sta ik daar wel met een reactie die geen steek houdt :mad:

Ik moet hem gratis zelfs niet, heb het niet met die blaaskikker.
Dat is niet de spits die we nodig hebben in het punt.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 20:45 ----------

Die 4 is plaats op wereldranglijst.

LOL als ik kijk wat er allemaal voor Belgie staat :D
Armenia, panama, Mali, Lybia,.

Schandalig slecht gewoon.

Ruilvoorstel: Van Persie ruilen voor Vertonghen+Lombaerts. 2 goede cv's, dan zijn jullie van jullie verdedigingsprobleem af en wij van ons spitsenprobleem.
Iedereen happy! :)

jullie belgen hebben ineens wel praatjes , typisch want jullie presteren al jaren ondermaats - kwalificatietoernooien beleven jullie als zaterdagavond voetbal en toch een beetje een cynische toontje aanslaan omdat wij k*t hebben gespeeld - eigenlijk heb je gelijk :cool:

Terug
Naar boven