- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig loopt er nog wel wat talent rond in NL atmHuntelaar is topscorer in de Duitse bundesliga als je dat niet top noemt..
Van persie topscorer in Engeland, als je dat niet top noemt.
Raffie matig seizoen bij Tottenham
Sneijder slecht seizoen bij Inter
Robben matig seizoen bij Bayern
De Jong matig seizoen bij Man City.
Van Bommel ook een matig seizoen.
Behalve Huntelaar en Van Persie ben ik het niet met je eens. Maar dat het droevig is op dit moment moet ik je gelijk in gevenGelukkig loopt er nog wel wat talent rond in NL atm
Proficiat, het is je gelukt om geen enkele verdediger in je lijstje op te nemen.Het is dat ik op me telefoon zit, anders had ik je wel compilaties laten zien van Robben, van Persie, Sneijder, Babel, Afellay, van der Vaart, Kuijt, Narsingh, Elia, Huntelaar, Luuk de Jong, Nigel de Jong, Stekelenburg... Zulke spelers had Belgie wel kunnen gebruiken![]()
Proficiat, het is je gelukt om geen enkele verdediger in je lijstje op te nemen.
Als ik mocht kiezen tussen Mathijsen/Vlaar/Heitinga of Kompany, dan zou ik het wel weten.
Lijkt me duidelijk dat Oranje in het aanvallende compartiment niets tekort komt (alhoewel, na dit EK...), maar een Kompany (of zelfs Vertonghen) zouden ze wel kunnen gebruiken denk ik...
Ja en dat was per ongeluk denk je dat ik geen enkele verdediger noemde? Jullie hebben het constant over die geweldige verdedigers, maar daar win je blijkbaar ook geen potten mee.

Proficiat, het is je gelukt om geen enkele verdediger in je lijstje op te nemen.
Als ik mocht kiezen tussen Mathijsen/Vlaar/Heitinga of Kompany, dan zou ik het wel weten.
Lijkt me duidelijk dat Oranje in het aanvallende compartiment niets tekort komt (alhoewel, na dit EK...), maar een Kompany (of zelfs Vertonghen) zouden ze wel kunnen gebruiken denk ik...
Wat ook slecht uitkomt nu het een grote puinhoop is geworden binnen de selectie dat de wedstrijd tegen Turkije in September al gepland staat. Wat wellicht een sleutel duel kan gaan worden.
Op deze wijze verloor Nederland in 2000 ook van Portugal na het EK waardoor ze de rest van de wk kwalificatie achter de feiten aanliepen. Wat normaal geen enkel probleem zou moeten zijn kan nu nog wel eens een zware kluif gaan worden.
Ruilvoorstel: Van Persie ruilen voor Vertonghen+Lombaerts. 2 goede cv's, dan zijn jullie van jullie verdedigingsprobleem af en wij van ons spitsenprobleem.
Iedereen happy!![]()
)Ruilvoorstel: Van Persie ruilen voor Vertonghen+Lombaerts. 2 goede cv's, dan zijn jullie van jullie verdedigingsprobleem af en wij van ons spitsenprobleem.
Iedereen happy!![]()

Zou hem nog niet eens tegen het hele Belgische elftal ruilen![]()
Slechte keuze.
Opvallend: België komt vlak na Nederland qua spelerswaarde van de selectie, dat is ooit anders geweest.
[Link niet meer beschikbaar] (sorteren op total value)
Nederland: 9de plaatse en België 10de.

Nu sta ik daar wel met een reactie die geen steek houdt![]()

Zou hem nog niet eens tegen het hele Belgische elftal ruilen![]()

Ruilvoorstel: Van Persie ruilen voor Vertonghen+Lombaerts. 2 goede cv's, dan zijn jullie van jullie verdedigingsprobleem af en wij van ons spitsenprobleem.
Iedereen happy!![]()