Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Jonker doet niet eens zo slecht bij Telstar

Dat soort figuren leggen toch een vreemd parcours af.

1568670131850.png

Financieel onafhankelijk op zn 57ste en toch in de buurt wat willen doen met minder druk?

Aanstaande donderdag begint PSV met een thuiswedstrijd tegen Sporting Portugal aan de groepsfase van de Europa League. "Wanneer het toernooi geslaagd is? Om eerlijk te zijn: als we het toernooi winnen", zegt Bergwijn zonder blikken of blozen. "Ik weet hoe mensen gaan denken als je zulke uitspraken doet, maar dat interesseert me eigenlijk niet. Ik wil het toernooi gewoon winnen. En ik denk ook dat dat realistisch is als je kijkt naar onze groep. We hebben een talentvolle groep. Als alles op de juiste plaats valt, kan het een heel mooi seizoen worden."

Succes tegen de cl-instromers, Steven.

Waarom lieten ze hem gaan bij Ajax? Malen is ook ex-Ajax. :o

Vervelende jongens?

Let op!

2 matches reeds om 19.00 vanav

Het komt wel goed uit voor Ajax dat het zo'n puinhoop is bij Valencia.

Celades is nog geen week coach bij Valencia, maar maakt nu al dingen mee die sommige coaches in nog geen tien jaar meemaken. Maandag verscheen de nieuwe coach van Valencia in zijn eentje op de persconferentie om zijn zegje te doen over het Champions League-duel van dinsdagavond tegen Chelsea. Volgens de regels van de UEFA moet er echter ook altijd een speler aan de zijde van de coach zitten. De spelers van Valencia zijn echter een 'stil protest' begonnen en weigeren in het openbaar te spreken. Nu riskeert Valencia een boete van de UEFA voor het overtreden van de regels.

Prinsesjes krijgen hun zin niet? Misschien waren er wel gegronde redenenen om de vorige te laten ophoepelen. Gameiro lijkt me een vervelend Frans opstokertje.

Waarom moest hij eigenlijk weg?

:scratch:

Redelijk homogeen team Slavia. Zie je niet vaak meer internationaal.

Oprotten met die voorzitter! Oprotten!

Of had dan tenminste iemand van enig kaliber gehaald.

Iedereen zegt 'Godien' alleen die Mart aftreksel genaamd Joep nog wat zegt 'Godain'.

Oprotten met die voorzitter! Oprotten!

Of had dan tenminste iemand van enig kaliber gehaald.
Was toch jaren terug ook met Ernie Brandts bij NAC. Stond ineens 4de ofzo en moest toen weg wegens onenigheid met voorzitter ofzoiets. Kijk hoe NAC nu loopt te klootzakken.

Doet pijn aan mn ogen dat Inter

Kan het niet zien. Pure minachting voor mijn persoon!

Verhuis naar Nederland en neem ziggy

Terug
Naar boven