MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Lasse Schöne vertrok afgelopen zomer na zeven jaar trouwe dienst bij Ajax, maar zijn naam zal in de komende jaren nog vaak vallen in Amsterdam. De huidige koploper van de Eredivisie laat woensdagmiddag namelijk weten dat de prijs van het Doelpunt van de Maand wordt omgedoopt tot de ‘Lasse Schöne Trophy’.

Wie scoorde er voor de Spurs net?

Dat gezeik over Ajax is sowieso vermoeiend. We zijn nog geen maand ver.

Stelletje homo's. We krijgen alleen de wedstrijden v.d. Belgische teams te zien. :mad: Daarom volg is dus de eerste ronde van de CL niet. :mad:

Dat is standaard?

Niemand ligt er trouwens wakker van dat je de eerste ronde niet kijkt

Leuke matches nu. Genieten!

Weer voor een dubbeltje op de eerst rij zeker, gier!

Met een abbo heb je toch gewoon meerdere kanalen? :scratch:

In Vlaanderen is de CL enkel op een commerciële zender. Niet op de voetbalkanalen waarvoor ik betaal. Dat moet zelfs iemand zoals jij, die half hersendood is, begrijpen. :)

De switch op ziggo is echt hemels. Alle actie en goals live op 1 kanaal. Met als kers op de taart Emile Schelvis en El Sierd in hun element.

Dat kennen ze blijkbaar niet in Vlaanderen

Gisteren zat zo een lulletje lampekatoen op ziggo te zwetsen over de binnenbrandjes en gezeik bij Valencia en muiterij en geen team en kansen voor Ajax en dit en dat. Op dat moment keek ik op flashscore en stond het bij Chelsea-Valencia 0-1. :emo:

Schelvis zou daar op anticiperen. Die ziet dat ook.

Ik kijk alleen naar sierd met het geluid uit :)

Dat kan en mag in een democratie

Terug
Naar boven