AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Ik had toch betere transfers verwacht deze zomer.

1569423776034.png

Dest niet in de selectie. :thinking: Is Babel nog wel nodig met Bergwijn en Malen? Word een beetje moe van die gozer.

Verschrikkelijk stadion van Mallorca.

Voor het eerst dit seizoen heeft Luuk de Jong geen basisplaats in een competitieduel van Sevilla. De aanvaller begint donderdagavond op de bank in het uitduel met Eibar, zo maakt de club bekend. Munir El Haddadi is de enige centrumspits in het elftal van trainer Julen Lopetegui. De wedstrijd tegen Eibar begint om 19.00 uur.
Tegen de kerst staat hij terug in Nederland. In 5 duels nog geen goal gemaakt.

Hey Feyenoord

giphy.gif

Man man man, dit kan toch niet echt zijn:o?

Ik stel mezelf wel vaker de vraag waarom (sommige) voetballers zo vaak geblesseerd zijn. :thinking: (voeding, training, etc)

Als je die verhalen leest over bijvoorbeeld een Dembele bij Barca die zich niet eens is normaal aan zijn voeding kan houden vraag ik me af hoe een gemiddelde prof het hier in NL doet.

Kroketje tijdens de rust. (@ Kramer)

Ajax boekt netto winst van 51,9 miljoen
Het seizoen 2018/2019 was niet alleen sportief voor Ajax een memorabel seizoen met de 34ste landstitel, de KNVB-beker en het bereiken van de halve finale van de Champions League. Ook financieel had Ajax een uitstekend jaar, zo blijkt uit de jaarcijfers.

De netto winst bedraagt 51,9 miljoen euro en de netto omzet is meer dan verdubbeld van 93 miljoen naar 199,5 miljoen euro, voornamelijk door inkomsten uit de Champions League. Daarnaast was de bijdrage van inkomsten uit transfers van spelers 72,6 miljoen euro.

De kosten gingen ook flink omhoog, van 60,0 miljoen naar 165,2 miljoen, vooral door de toename van de salariskosten, waaronder spelerspremies, en wedstrijdkosten.

prima

Hele club gaat naar de klote

Roda? Oprollen die club.

In Limburg moeten ze alle meuk fuseren. Hebben ze in Vlaams Limburg ook gedaan. Ondertussen 4x kampioen en 4x beker.

Willen ze niet.

Terug
Naar boven