ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Z'n broer is toch ook een apart mannetje. Vroeger goed voor een goaltje of 15, nu vaak in de tribune.
Lamine Diaby-Fadiga is niet langer speler van OGC Nice, zo maakt de Franse club via de officiële kanalen bekend. Les Aiglons melden dat de achttienjarige aanvaller het horloge van ploeggenoot Kasper Dolberg uit de kleedkamer heeft gestolen en dat om die reden besloten is om de wegen te laten scheiden.

Wie is er buiten Europa beter dan?De beste 5 doelmannen van Europa in willekeurige volgorde:
Underrated: Hadanovic
- De Gea
- Ter Stegen
- Oblak
- Ederson
- Becker
Wie het niet met mij eens is beuk ik het ziekenhuis in.![]()
Omdat ze na de wedstrijd nog even naar het sophuis willen.
Geen idee, daar heb ik geen zicht op. Er zullen vast nog geweldige doelmannen zijn die (nog) niet naar Europa komen. (of kwamen zoals bv. Rogerio Ceni)
Ik denk dat je er van uit kan gaan dat als er betere keepers zijn dan bovenstaande 5, ze wel bekend waren toch?Omdat ze na de wedstrijd nog even naar het sophuis willen.
Geen idee, daar heb ik geen zicht op. Er zullen vast nog geweldige doelmannen zijn die (nog) niet naar Europa komen. (of kwamen zoals bv. Rogerio Ceni)
Normaal wel. Al weet je nooit dat er nu ergens een waanzinnig jong talent rondloopt.Ik denk dat je er van uit kan gaan dat als er betere keepers zijn dan bovenstaande 5, ze wel bekend waren toch?
Zo kwam Becker pas naar Europa in de zomer van 2016. Dat soort dingen kunnen snel gaan.Ja op die manier wel, alleen hadden we het niet over talenten, loopt buiten Europa vrij weinig soeps rond behalve die talenten of heb ik dat mis?Normaal wel. Al weet je nooit dat er nu ergens een waanzinnig jong talent rondloopt.Zo kwam Becker pas naar Europa in de zomer van 2016. Dat soort dingen kunnen snel gaan.
Ben er wel vrij zeker van dat Ceni beter was dan Dida. Al ben ik behoorlijk biased omdat ik het nooit voor Dida had.Omdat Ceni vaak scoorde?Als hij echt zo goed was kwam ie wel.
Dat is de grote vraag.Ja op die manier wel, alleen hadden we het niet over talenten, loopt buiten Europa vrij weinig soeps rond behalve die talenten of heb ik dat mis?
Behalve een occasionele samenvatting van de MLS zie ik niets van niet-Europese competities.