MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Openda terug van het veld. Hij stond een kwartiertje op het veld. Wat een wedstrijd. :roflol:

• Like
Waarderingen: mat
Niet goed voor m'n hart dit :roflol:

Aguero met zn handschoentjes aan :emo:

Gerd Müller goal van Robert

Nice one Serdar

Die goal van Gnabry. Prachtig.

Weergaloze assist van Dybala :heart:

Niemand Bayern gezien?

Nee, achteraf wel spijt van :p.
Vandaag Valencia - Ajax en op het andere scherm Barca - Inter

Het zou me niet verwonderen dat Inter wint. Ze moeten natuurlijk die zeperd tegen Praag rechtzetten.

Zinedine Zidane: “Club Brugge liet niets zien”
“Als je zo aan een wedstrijd begint, kan je natuurlijk nooit winnen”, zei Zinédine Zidane achteraf.

“Ik zou niet zeggen dat mijn spelers er geen zin in hadden, maar er was geen concentratie, te weinig wedstrijdmentaliteit. Zeg nu zelf, de twee goals die we tegen kregen, waren toch om te lachen? Jullie kunnen nu wel de hele tijd over Real praten, maar zij (Club Brugge, nvdr.) hebben toch niets laten zien? Ze volgden ons overal, zelfs tot aan de cornervlag. Ze zijn in die eerste helft twee keer aan ons doel geweest, meer niet.”

Het moet de ontgoocheling geweest zijn, want Zidane kan toch niet verwachten dat Club in Bernabéu het spel komt maken? “Ik ga daar niet over discussiëren. Maar zij die ons een crisis willen aanpraten, moet ik teleurstellen. Ik maak me echt geen zorgen. We staan nu wel laatste in de groep, maar er is nog niets voorbij.”

Zidane had nog een bemoedigend woordje voor Courtois, die ziek uitviel. “Hij blijft mijn nummer één. De vorige drie wedstrijden kreeg hij geen doelpunt tegen. Courtois was ziek en werd daarom vervangen. Areola deed het ook goed.”
Zeg het maar, jongens!

Hé Zizou! Wat is het verschil tussen real en een tandenstoker?

ahahahaaahahaaaa

Het is altijd een vreemd mannetje geweest. Welke dertiger geeft nou iemand een kopstoot tijdens een WK finale? :o

Koiboys

Doet pijn aan mn ogen dat tenue

Terug
Naar boven