Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Hij snapt blijkbaar het concept van transfervrije spelers niet.

Stiekem verlangen we toch allemaal naar iemand van het kaliber Kluivert, Nistelrooy en ga zo maar verder.

Ik heb liever een eenheid zonder een vedette

Begrijp ik.

Al zitten er, denk ik, niet echt (toekomstige) kwalletjes tussen. Eerder leuke persoonlijkheden. (Frenkie, Donny, de Ligt) Depay heeft soms wat streken, maar dat is het zo'n beetje.

Kan allemaal als een kaartenhuis in elkaar zakken als Koeman vertrekt. En Depay weer vreemd gaat doen etc

Bij de thuisploeg zat overigens een opvallende naam op de bank. De 17-jarige Thomas van Bommel, zoon van PSV-coach Mark van Bommel, maakte voor het eerst deel uit de wedstrijdselectie van MVV. Een invalbeurt was hem (nog) niet gegund.

Hah! :thinking:

Bij Top Oss ook al de zoon van Ronald Koeman en bij NAC de (vermoedelijke) zoon van Pi-Air.

Welke coach heeft eig de meeste clubs getraind?

Rainieri zit op 20

Moet wel een Italiaan zijn. :o

Zeman 23

Heerlijke stad

België naar EK

De Ligt mag op rechts staan. Zal hij zelf de voorkeur hebben aangegeven?

Hoevaak hebben we de laatste tijd niet tegen Belarus gespeeld?

Blind weer?

Donyell Malen staat maandag op de voorpagina van de meest verkochte sportkrant van Catalonië. Apuesta Malen, zo schrijft Sport, vrij vertaald: wedden op Malen. Het is geen geheim dat Barcelona op zoek is naar ‘een nummer negen’ voor komend seizoen; een aanvaller die op lange termijn het takenpakket van Luis Suárez kan overnemen. Daar was Luka Jovic eerder voor in beeld, maar de aanvaller kon de Catalanen naar verluidt niet overtuigen en uiteindelijk tekende de Serviër een contract met Real Madrid.
Sowieso handig dat hij ook op beide vleugels uit de voeten kan.

Pato heeft het een seizoen of 3-4 laten zien. Jammer genoeg hebben blessures zijn progressie, en bijgevolg z'n carrière, verneukt.

Zijn carrière was eigenlijk al voorbij toen hij een jaar of 22 was. :gek:

Terug
Naar boven