AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Zo zie je maar weer dat veel toptalenten het, om uiteenlopende redenen, uiteindelijk niet redden. Toch doet Koetje er goed aan om Dest en Ihattaren zo snel mogelijk een officiële wedstrijd voor Oranje te laten spelen.

Adu is voor mij nog steeds de posterboy

Was Adu wel een toptalent? Had die hype niet vooral te maken met het feit dat hij debuteerde toen hij een jaartje of 14 was?

Ik zie wel bepaalde kwaliteiten, maar of ze uitzonderlijk waren? Ik zie toch ook een paar showpony actie's die niets opleverden. Toegegeven C. Ronaldo kreeg ook die kritiek, alleen speelde hij toen al bij United. (i.e. appels en peren vergelijken)

Ronaldo als ongepolijst toptalent:

Het was een exhibitiewedstrijd. Indien iemand zich zouden afvragen waarom Sporting de tweede helft met een ander tenue speelde.

Je bent wel supertalent als je als 14 jarige debuteert in het eerste. Wordt veel van je verwacht dan. Kom op, als je 14 ben heb je amper haar op je pik.

Laatst bewerkt:
giphy.gif

Wie zouden er nog meer komen? Eto'o en nog een paar knakkers.

Marc toch.......

Ik zie wel bepaalde kwaliteiten, maar of ze uitzonderlijk waren? Ik zie toch ook een paar showpony actie's die niets opleverden. Toegegeven C. Ronaldo kreeg ook die kritiek, alleen speelde hij toen al bij United. (i.e. appels en peren vergelijken)
Word zelf nooit warm van spelers die de bal lang bijhouden. Hou het simpel en laat de bal het werk doen ipv al dat gekap en gedoe. Is ook de reden waarom ik geen fan ben van geit Messi.

Waarom zetten ze Areola niet op doel???

Zo zie je maar weer dat veel toptalenten het, om uiteenlopende redenen, uiteindelijk niet redden. Toch doet Koetje er goed aan om Dest en Ihattaren zo snel mogelijk een officiële wedstrijd voor Oranje te laten spelen.

Ja als 17-18 jarige heb je enkel een streepje voor op de rest en ga je meer kansen krijgen als toptalent. Zelden wordt het helemaal waar gemaakt als je kijkt naar jeugd WK's etc.
Wanneer mag je iemand nu echt als talent bestempelen. De ligt heeft het een compleet jaar laten zien bij Ajax in de CL, dat kan dan toch niet meer fout zou je denken. Maar stel hij komt toch een keer op de bank bij Juve, raakt geblesseerd en sukkelt zo een jaartje door dan lijkt het toch lastig met al die miljoenen op je bankrekening nog de motivatie te zoeken geen 90% maar 100% in te zetten dag in dag uit op het trainingsveldje.

Word zelf nooit warm van spelers die de bal lang bijhouden. Hou het simpel en laat de bal het werk doen ipv al dat gekap en gedoe. Is ook de reden waarom ik geen fan ben van geit Messi.

Heb dat nu ook als de Jong weer vanaf eigen 16 per se een mannetje moet uitkappen. Zoveel risico soms, het loopt vaak wel geniaal goed af maar blijf toch altijd even de adem inhouden. Moet hij meer op de 16 van de tegenstander doen.

De pass van v Dijk is wel geweldig, waarom legt hij niet eens aan tijdens een vrije trap?

Zoontje van mn trainer vroeger was ook een verschrikkelijke pingelaar. Was allemaal goed omdat hij zoontje van was. Had altijd bloedhekele aan die brillioot. Dacht ook dat die god zelf was.

Nooit wat over gelezen in het betaald voetbal.

Eigenlijk wel mooi.

Waarvan akte

Messi is ook zo'n beetje het slechtste voorbeeld want z'n rendement is achterlijk hoog. :P

:trollfacex:

I had the opportunity to visit Dennis at his home in Holland. It was a long overdue catch up with my old room mate and great friend. I hope you enjoy.

:wanker:

Messi is ook zo'n beetje het slechtste voorbeeld want z'n rendement is achterlijk hoog. :P

:trollfacex:
Gebruik net Messi als voorbeeld omdat hij me door zijn speelstijl langs geen kanten boeit ondanks zijn rendement.

Ik heb je bij deze gerapporteerd bij de administrateur.

Mario liever naar AC dan naar ManU.

:gek:

Geen publiek, sintelbaan. dozijn aan slechte Brazilianen. Daar in de zandbak leef je het echte leef

Terug
Naar boven