Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Koeman heeft meer treintjes gepakt dan een jood in 40 45

Ja kon er ook wel in komen. Hij stopte als speler net toen het echt grote geld verdient kon gaan worden. In de gulden tijd was je natuurlijk ook wel miljonair, maar om het nog 50 jaar lang uit te zingen, daar mee kan je niet meerdere villa's in diverse landen hebben en het nieuwste model Bentley rijden.

Paar jaar graaien en rijk worden, nu kan hij de leukere klussen gaan doen.

Moet Stam niet eens ophoepelen?

Wat is die Argentijn slecht zeg. Feyenoord is niet meer te redden denk ik, hadden vanaf 2016 aan moeten haken maar de afstand is groter dan ooit.
Wie geen geld heeft moet slim zijn maar daar zit een nog groter probleem lijkt het.
Die nieuwe Kuip ook, als investeerders dit voor elkaar gaan krijgen wat zal Feyenoord hier aan overhouden op termijn. Investeerders willen op den duur de vruchten er van gaan plukken, die gaan niet naar Feyenoord toe.

Koeman gaat echt wel naar het EK lijkt me, een eindtoernooi laten schieten waar je 2 jaar naar toe werkt voor een club die komende 10 jaar nog altijd een keer voorbij kan komen.
Denk dat Koeman zich er zeer bewust van is dat hij nu ook als trainer een EK kan winnen.

Dit is en blijft m'n favoriete moment van Koetje als trainer:

Je zal maar zo'n imbeciel in je team hebben.

Mooie namen op het veld trouwens bij die Klassieker. Anita, Mulder en niet te vergeten Guyon "Losse Handjes"-Fernandez.

Ja kon er ook wel in komen. Hij stopte als speler net toen het echt grote geld verdient kon gaan worden. In de gulden tijd was je natuurlijk ook wel miljonair, maar om het nog 50 jaar lang uit te zingen, daar mee kan je niet meerdere villa's in diverse landen hebben en het nieuwste model Bentley rijden.

Paar jaar graaien en rijk worden, nu kan hij de leukere klussen gaan doen.
Koeman hield ook van de vrouwtjes, lees hoertjes.

Denk trouwens wel dat hij als een van de weinigen zich nog wel financieel onafhankelijk heeft gespeeld vroeger

Denk trouwens wel dat hij als een van de weinigen zich nog wel financieel onafhankelijk heeft gespeeld vroeger
Ik denk dat buitenlanders best goed verdienden in het buitenland, daar het aantal toen nog begrenst was. In Spanje, en de CL, mochten er maar drie aan de aftrap staan.

Ik weet trouwens niet of het verschilde per competitie, want Hansi Müller en Ludo Coeck waren de enige twee bij Inter op een gegeven moment.

Ik denk dat buitenlanders best goed verdienden in het buitenland, daar het aantal toen nog begrenst was. In Spanje, en de CL, mochten er maar drie aan de aftrap staan.

Ik weet trouwens niet of het verschilde per competitie, want Hansi Müller en Ludo Coeck waren de enige twee bij Inter op een gegeven moment.

Ondenkbaar nu die regel, maar lijkt mij prachtig al die Europese topclubs met een eigen identiteit en team dat jarenlang grotendeels hetzelfde blijft.

Van Basten kon 10 jaar golfen van zn inkomen na zn loopbaan

De CL finales van Koeman met Barcelona. (zie het aantal buitenlanders)

1992
1994

Met PSV

1988

Voormalige dreamteam.

Mooi he die antihelden in '88 als Linskens en Gillhaus.

tenor.gif

Wat een crap bij atleti-leverkusen, zeg.

Danny Blind doet het wel leuk bij ziggy

Wat is Di Maria toch een f**got :roflol:

mag m wel

• Like
Waarderingen: mat
Wat gebeurt er op de velden :dunno:

Mat heeft een nieuw rukobjectje hoor.

De Ketelaere

• Like
Waarderingen: mat
:roflol:

Heeft wel iets schattig :o