AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Dit zal nu wel door gaan werken bij de fans. Stadion wordt steeds leger. Omdat ze in 2016 met de schaal hebben gestaan weten de supporters weer hoe leuk het was iets te winnen en zie het nu maar weer op te brengen een stap terug te doen in resultaten. Het besef er niet meer toe doen, de toekomstloze Kuip...het lijkt een beetje over en wordt tijd voor een nieuw Feyenoord in nieuw stadion. Niet iedereen gaat hier jaren op wachten, maar ze komen dan wel weer terug.
Zo leeg als in de jaren 80 zal het niet worden. Op de een of ander manier hebben ze een hondstrouw publiek. In eerste divisie zullen er ook nog wel standaard 40000 zitten
 
Het enige team dat zonder een meevaller nodig te hebben gehad een WK heeft gewonnen is Brazilïe in 2002. Vanaf '86 heeft elke winnaar verder wel een moment gehad dat het door het oog van de naald is gekropen.
 
Zo leeg als in de jaren 80 zal het niet worden. Op de een of ander manier hebben ze een hondstrouw publiek. In eerste divisie zullen er ook nog wel standaard 40000 zitten

In de jaren '80 haalde Ajax nog geen eens de 15.000 terwijl van Basten in het veld stond.
Rare tijden, geen wedstrijd live op tv en enkel culthelden bij de Nederlandse clubs.
 
Heerlijk team! Dat ze het zo hebben kunnen laten lopen vier jaar later... :no:

Vond dat zo een treurig WK.
Qua selectie had oranje toen heel wat tegenstand kunnen bieden in 2002 was iedereen op hun top, maar beetje het 1990 effect maar dan nog erger.
 
Nederland was voetbal misschien ook beetje zat na 1980 tm 1986 geen eindrondes. Was ook een crisis.
 
En als we het over pech hebben, dan ligt de halve finale tegen Italië tijdens Euro 2000 voor de hand. F. de Boer en nota bene Kluivert die een penalty misten in de reguliere speeltijd.

De kans om geraakt te worden de bliksem is groter. :roflol:
In de reguliere speeltijd hadden Frank de Boer (39e minuut) en Patrick Kluivert (62e minuut) al een strafschop gemist.
Is het vreemd als ik me afvraag waarom Bergkamp de eerste niet nam?
 

In the first of two exclusive Masterclasses, Ryan Giggs talks about his role within Sir Alex Ferguson's first Premier League title-winning team, and in their historic treble-winning side.

In the second part of our Ryan Giggs Masterclass, the Welshman discusses how in the later part of his career, Sir Alex Ferguson started to play him more centrally for Manchester United.

Giggs discussing playing alongside Cristiano Ronaldo and behind Wayne Rooney and talks about his duties in his new central role.
 
Dafuq :roflol:

Brendan is wel één van de betere trainers afkomstig uit de UK, inderdaad.


 
De Ligt alweer een penalty veroorzaakt, wordt wel erg schrijnend nu. Ik dacht dat het wel goed zou komen met die jongen, toch Arminius?:trollface:
 
Onslow beetje beunen?
20191026_143500.jpg
 
Komt goed, Kevin. Maak je geen zorgen. Alles komt in orde!

Eenmaal uit de basis gaat het wel even duren denk ik. Als hij er daarna weer eens in komt zal hij de kans moeten grijpen. Geduld raakt toch een keer op zou je denken.
 
Edwin had het ook moeilijk bij Juve

Denk ook wel dat de Ligt er komt, maar misschien niet bij Juve. Zoals dat bij vdSar ook niet is gebeurd.
Lijkt mij wel een sportman die ondanks dat hij zwemt in het geld zich sportief helemaal wil gaan bewijzen, geen type vd Wiel, vd Vaart etc.
 
Back
Naar boven