MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

@Nicodemo Scarfo je reageert niet binnen 3 minuten, is er iets aan de hand?

Mn fone was op de lader en kijk naar Lost

Stel hij zou het EK winnen, zou je dan ook niet het WK willen meemaken? Toch veel meer prestige en het aller hoogste met een team dat kansen biedt? De rollen zijn dan omgedraaid, Koeman kan dan naar Barca wanneer hij maar wil en 100% gegarandeerd.

Als Koeman niet te gretig is, begint hij met de gesprekken pas na het EK.
4 ton per jaar of 4 of 5 miljoen per jaar.

Wereld draait toch om geld.

Deze blijft het mooist!

Van wie was dat piepstemmetje eigenlijk bij Feyenoord?

Grootste vernedering die er is. Tegen stelletje halve garen verantwoording afleggen die vermoedelijk in de sociale huursector zitten :emo:

Kan me Hybala ook nog herinneren die als Adolfke loopt te bleren tegen een stel doorgesnoven petjes

Laatst bewerkt:
Dest kiest voor VS

Doei Jaap

Welk bestuur?

Degene(n) die Jaap aanstelde(n)?

Loekie

Oja, en die is al weg. In dat geval de club opheffen.

Ik sta niet open voor de Nederlandse subtop.

Sowieso idioot dat hij ooit is aangesteld, had het 5 (?) potjes leuk gedaan bij Zwolle maar presteerde daar vervolgens ook niets meer. Was bovendien een ideetje van Van Geel en het was al snel duidelijk dat de hoge piefen hem niet moesten. Dan begin je eigenlijk al aan een kansloze missie. Zijn uitstraling/houding had hij natuurlijk ook totaal niet mee.

Wie had jij genomen? Fraser?

Slutsky :trollface:

Zie persoonlijk Advocaat graag komen, moet in ieder geval iemand zijn met wat ervaring. Kijk wat een Koeman kon met grotendeels dezelfde selectie als in het rampseizoen, enkel aangevuld met jeugd.

Op Advocaat kan je niet bouwen. Fraser is iemand met Feyenoord hart. Zal wel een goede zijn.

Misschien is jullie probleem dat het per se een Nederlander moet zijn. Zoveel kwaliteit zie ik (momenteel) namelijk niet. Dat ze nu alweer met namen zoals Advocaat en LvG zullen komen zegt genoeg.

Even opgezocht:

Ajax: Morton Olson 97/98
PSV: Erik Gerets 99/02
Feyenoord: Gunder Bengtsson 89/91

Terug
Naar boven