XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Goede buitelandse trainer misschien te duur.

Denk eerder het typische gezeik. "Hollande School", kent de "huisstijl" niet, kent de cultuur niet, bla bla bla... McClaren 1.0 en Preud'Homme hebben het anders wel prima gedaan bij Twente.

Trond Sollied was ook een drama

Steve is wel vrij

Hein Vanhaezebrouck is het overwegen waard. Werd Belgisch kampioen met een subtopper, en wint, naar eigen zeggen, het liefst met mooi voetbal. Eerder werd hij, tijdens z'n tweede periode bij Kortrijk, uitgeroepen tot trainer van het jaar bij een middenmotor.

Wat was dat allemaal vandaag bij Cruijffs oude cluppie?

Ik begin erg moe te worden van het beleid onder Bartomeu, en de tactische keuzes van trainer Valverde.

14 goals tegen na 11 wedstrijden is veel voor Barca.

Tja, en Bartomeu moest ook nog even natrappen naar De Ligt door het over zijn hoge loon bij Juventus te hebben. Waarmee hij tussen de regels door wou insinueren dat dat de doorslaggevende factor was.

Arrivederci, it's one on one

:rocker2:

AZ gaat als een mofo. Niet verwacht van de opvolger van 'Sjon'.

Check de stats op flashscore :eek:

De bal is rond

Prima...

Verder wens ik de Surinaamse-Nederlander Dest veel plezier met het heen en weer vliegen naar Noord-, Midden- en Zuid-Amerika.

2018 USA World Cup Qualification
1572776620971.png

Wat zal die gozer daar nog spijt van krijgen. Vooral als het daadwerkelijk een topper wordt.

Dest heeft weinig vertrouwen in zichzelf dat hij de back gaat worden,
Prima...

Verder wens ik de Surinaamse-Nederlander Dest veel plezier met het heen en weer vliegen naar Noord-, Midden- en Zuid-Amerika.

2018 USA World Cup Qualification
1572776620971.png

Wat zal die gozer daar nog spijt van krijgen. Vooral als het daadwerkelijk een topper wordt.

Dest heeft denk ik ik weinig vertrouwen in de basis op een wk te spelen in oranje. Kansen bij usa groter. Verder een oliedomme keuze als hij echt goed zou worden.

Hopen dat ihattaren het gaat maken. Bakkali en Affelay waren ook super talenten. 17 is erg jong, hopen dat hij slimme stappen maakt a la Ziyech.

Terug
Naar boven