AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Leuk ff in ander land de supercopa

• Angry
Waarderingen: mat
De laatste editie was ook al het buitenland. (Marokko) De Italianen doen het trouwens al jaren. (China, Qatar, Saoedi-Arabië)

Afgezien van de Spanjaarden die nu een nieuwe format hebben, begrijp ik niet waarom er een Super Cup moet plaatsvinden wanneer een team de dubbel pakte.

De Europese Super Cup is eigenlijk ook complete onzin.

IMG-20191112-WA0052.jpg

Mochten jullie een gek met oranje pruik zien dan is dat familie van mij :p

Finland naar het EK.

• Like
Waarderingen: mat
Die Russen maar flippen voor dat goaltje :roflol:

Zie op flashscore dat de Noord-Ieren een penalty hebbeen gemist.

Jep.

Is Babel trouwens echt de beste op z'n positie? Wat een kakhoofd :o

Tja, wie had dat verwacht he dat Babel het langer zou volhouden dan Robben in Oranje.

Gaat idd al zo lang mee als ik me kan herinneren :)

Eens z'n stats bekeken. Seizoen bij Al Ain was niet echt een succes... :$

Nou, we zijn er weer bij.

:flipoff: William

Zie op flashscore dat de Noord-Ieren een penalty hebbeen gemist.

Kijk je niet?

Babel haalt toch wel vaak zijn voldoende, bekeek hem vandaag wat kritischer en krijgt soms toch mooie ballen in de loop met ruimte en moet hem dan toch weer eerst stil leggen en dan is de tijdwinst verloren. Doet er dan vervolgens wel vaak wat redelijks mee maar gevaar is daarna al geweken.

Blind blijft mij ook irriteren in aanvallend opzicht. Is niet alleen traag maar speelt ook vaak te traag in, helemaal als hij iets met rechts moet doen gaat hij toch naar zijn linker been. Hij zal zijn goede kwaliteiten hebben, maar toch zonde dat hij niet completer is.

Cillessen deed weer fake-nonchalant met een terugspeelbal wat hem bijna fataal werd. Die kop daarna weer kauwend alsof het allemaal in het script hoort.

Geen fan van Babel. Telkens als ik m zie spelen, heeft hij veel te veel tijd nodig.

Tempo van Nederland lag in het algemeen vrij laag imo.

Straks Portugal, Engeland en Frankrijk :)

Tegen Luxemburg, kosovo en Albanië :(

Opties: Bergwijn, Malen, Promes, Depay, Berghuis, Kluivert...

Hoeveel heb je er nodig?

Terug
Naar boven