AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Voor de linksvoor positie? Vind ik alleen Promes misschien beter. Die andere komen op andere plekken beter tot zijn recht.

Ik vind dat Babel prima tot zijn recht komt wanneer Koeman hem niet selecteert.

We hebben in NL 17 miljoen bondscoaches.

Zeggen ze wel eens

Als er momenteel niemand de linksbuiten positie beter kan invullen dan een, bijna 33 jarige, Ryan Babel, dan laat ik me in de poopenshaft neuken door @mat.

Portugal heeft er geen zin in. En dan nog eens op zo'n akker voetballen. Genieten :roflol:

Hun enige motivatie is de cap. Op naar 170 voor CR.

giphy.gif

Opties: Bergwijn, Malen, Promes, Depay, Berghuis, Kluivert...

Hoeveel heb je er nodig?

Er zijn genoeg opties maar het is net een beetje als de backs, de ene 6 voor de andere 6.
Depay wordt natuurlijk als eerst neergezet, daarna wordt het toch echt puzzelen.

Talent komt er aan, maar van Malen, Bergwijn, Kluivert valt helaas nog niet heel veel te verwachten, meer te hopen. Promes mag van mij ook nog wel de voorkeur hebben, overtuigt mij niet helemaal maar staat dit seizoen gewoon vaak op de juiste plek wat ook een kwaliteit is.

Denk dat dit Nederland van iedereen kan winnen, maar ook kan verliezen. Beide partijen tegen N.Ierland zijn daar het perfecte voorbeeld van.
Wat mij betreft mag Koeman ook nog wel 3-4-3 gaan proberen zodat de Vrij opgesteld wordt, zo'n topverdediger mag gewoon niet ontbreken ten koste van een Veltman of Dumfries.

Als er momenteel niemand de linksbuiten positie beter kan invullen dan een, bijna 33 jarige, Ryan Babel, dan laat ik me in de poopenshaft neuken door @mat.

Als je dit in 2010-2014 zou zeggen, dat Babel in 2019 in de basis als linksbuiten staat... Ik zou nog eerder geloven dat van der Sar weer 1e keeper was.

Vind ik mooie aan voetbal dat zoeits kan. Anno 2019 nog steeds het heupschot van Babel te mogen aanschouwen.

hihi

Komaan Giroud! :p

Giroud dikke mehool :roflol:

Krullie :heart:

Ziek dat Schelveccio al 60 is

Bij Den Bosch spelen ook gewoon donkere gasten

Wales - Hongarije is dr op of dr onder

Laatst bewerkt:
Mignolet en Vanaken bij de rode duivels!! BRUGES TAKING OVER!!!!

:roflol:

Wat deed Denayer daar? :no:

Terug
Naar boven