MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hazard 2de keer op rij verkozen tot motm.

Had echt een off-day tegen de Nederlanders lijkt me...

6 goals tot nu toe van chelsea, 5 van die goals heeft Hazard voor gezorgd door assist of penalty versieren.

Mother of god.

In het (volgende) messi vs ronaldo topic zal het minder en minder grappig zijn om voor de grap te zeggen dat Hazard de beste is :(

Ik heb gisteren een klein stukje live gezien, begon 5min te kijken voor de 2de goal viel. Dat was wel een pareltje, knap hakje van Hazard, dat prachtig werd binnen getrapt door Torres. Die stond ook nog eens echt happy op het plein.

Zaterdag ook Dembele en lukaku man of the match. Vorige wedstrijd fellaini ook, vertonghen ook goed gedebuteerd bij tottenham.Als ze zich nu niet kwalificeren, dan kunnen ze de rode duivels beter opdoeken.

Waarom kende ik deze man voorheen helemaal niet ? Al volg ik de franse competitie totaal niet. FAIL

Zeker een pareltje die hazard.

Vrijdag dus tegen athletico madrid.

Waarom kende ik deze man voorheen helemaal niet ? Al volg ik de franse competitie totaal niet. FAIL

Nog maar weinig potten gebroken bij het nationaal team, maar wel al enkele jaren top in Frankrijk bij Lille. Jeugdspeler en speler van het jaar geweest, deze zomer transfer naar chelsea versiert. Hij had de keuze tussen Man u, Arsenal, Tottenham en Chelsea.

Zal wel komen omdat er in Nederland amper aandacht wordt besteedt aan de franse competitie.
nice vrijdag Hazard vs Courtois

Zal wel komen omdat er in Nederland amper aandacht wordt besteedt aan de franse competitie.
nice vrijdag Hazard vs Courtois

zelfs dan nog heeft boskamp het al 2 over hem in vi...

Er zullen er ook zijn die Neymar of Ganso nog niet kennen, ligt eerder aan hen dan informatie in Nederland.

Als het goede spelers worden/zijn worden ze vanzelf wel bekend. De Franse competitie is niet aan mij besteed, evenals de Braziliaanse. Neymar ga ik dus pas zien als hij in de cl speelt.

Dembele naar tottenham. Werd lacherig over gedaan in Nederland (en door tractortje :D) als de aanvaller die nooit scoort maar heeft het toch al vrij ver geschopt. Jol die hem op het middenveld heeft geplaatst was de beste zet in de carriere van Dembele.

Jullie hebben Dembele, wij hebben Babel.

Een of andere Martinez van Bilbao voor 40 miljoen naar Bayern :roflol:

Terug
Naar boven