Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

dear god... om de afgang dan helemaal compleet te maken precies
onze bondscoach die aan de slag gaat als jeugdtrainer bij een 2e klasser... DAFUQ?

is misschien een verdoken manier om ervaring op te doen, kan ook zijn natuurlijk...

Dudelange uit Luxemburg schakelt Red Bull Salzburg uit in Vcl :roflol:

brugge :roflol:

zaadmatch en nog verliezen ook

klutsbal en toch nog binnen. Laten ze voor de coefficienten maar winnen.

en hoefkens 10 meter te traag.

Laatst bewerkt:
Miljarden deal met Murdoch voor de eredivisie. Ben benieuwd wat het met de begroting doet voor de clubs.

LOL at PSV 3-1 achter tegen RKC :D met hun 'titel kandidaat crap" :p

Nice, goed dat ik niet ingezet heb heeft me 5 euro bespaart

Ahahahahaha

PSG - Lorient 2-2
daar sta je dan met je miljoenenploeg... :D

Volgende week begint de Spaanse liga weer. Je zou maar uit moeten naar Sevilla. Is het nu 45 + graden :roflol:

twente imponerend

Miljarden deal met Murdoch voor de eredivisie. Ben benieuwd wat het met de begroting doet voor de clubs.

Misschien wel positief voor de begroting maar voor het niveau van de eredivisie zal het geen effect hebben tegenover de betere landen.
Ik vrees het ergste voor de kijkers van de zaterdag en zondag samenvattingen. Geniet er nog maar van dit laatste jaartje. Hopelijk bezwijkt Murdoch een dezer dagen nog.

Van Persie alsnog naar Man Utd blijkbaar (of toch zo goed als?):
De 29-jarige van Persie moet wel nog persoonlijk akkoord gaan en vervolgens medische tests afleggen. Daarvoor zou hij donderdag naar Manchester afreizen. United zou hem een vierjarig contract bieden, en zowat 25,5 miljoen euro betalen voor zijn transfer.

Veel geld voor een bankzitter van Nederland.

Buttner naar Manchester United.

Buttner is dan ook de beste linksback van Europa.

Iemand die zonder morren de reservebank opvult is ook wat waard!

Terug
Naar boven