Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Zou niet graag in Alkmaar nu willen zit in dat stadion met die wind
 
Laatst bewerkt:
Ben echt benieuwd hoe het in de toekomst gaat met Ajax en of het mogelijk blijft om de 3-4 jaar een team te hebben wat een beetje kan meten met het team van 2019.

Dit jaar vertrekken er veel spelers en komen er weer Martinezzen en Alvarezzen voor de hoofdprijs en topsalaris terug. Na een paar jaar is het zakgeld van de verkopen op door deze nieuwe aankopen. Er is helaas geen ontkomen aan.
Babel nog meenemen naar het EK?
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Thuis zie ik het beter en de herhalingen en geen wind, geen kou en geen files + hou geld in me zak.
 
Ben echt benieuwd hoe het in de toekomst gaat met Ajax en of het mogelijk blijft om de 3-4 jaar een team te hebben wat een beetje kan meten met het team van 2019.

Dit jaar vertrekken er veel spelers en komen er weer Martinezzen en Alvarezzen voor de hoofdprijs en topsalaris terug. Na een paar jaar is het zakgeld van de verkopen op door deze nieuwe aankopen. Er is helaas geen ontkomen aan.
Babel nog meenemen naar het EK?
Marc en Edwin regelen wel wat. Lees al jaren deze teksten van een bepaald iemand.

2017 finale EL
2019 Cl semis

We all gonna make it brahs
 
Marc en Edwin regelen wel wat. Lees al jaren deze teksten van een bepaald iemand.

2017 finale EL
2019 Cl semis

We all gonna make it brahs

Ik heb nu eenmaal een zeer goede kijk op het spelletje en moet het chauvinisme hier en daar soms wat temperen.

Ik twijfelde nog om weer 100 piek in te zetten, hoewel ik de kans aanwezig achtte maar was er niet zeker van dat Ajax zou teleurstellen ;)
Wat denk jij voor de volgende ronde?
 
Ik denk dat het dit jaar niks wordt. Er gaat een muur opgetrokken worden in Amsterdam.

Volgend jaar maar weer proberen
 
Ben echt benieuwd hoe het in de toekomst gaat met Ajax en of het mogelijk blijft om de 3-4 jaar een team te hebben wat een beetje kan meten met het team van 2019.

Dit jaar vertrekken er veel spelers en komen er weer Martinezzen en Alvarezzen voor de hoofdprijs en topsalaris terug. Na een paar jaar is het zakgeld van de verkopen op door deze nieuwe aankopen. Er is helaas geen ontkomen aan.
Babel nog meenemen naar het EK?
Die ervaren toppers als Tadic, Blind en Promes zijn binnen no time bejaarde grootverdieners. Over Babel nog maar te zwijgen. Gisterenavond was je voorhoede toen Traore eruit ging gemiddeld gewoon dik 33 jaar oud. Ziyech weg, VD Beek die verzuipt zonder Frenkie, aankopen die totaal mislukken... Ik denk dat ze weer een paar jaar pas op de plaats moeten maken.
 
Ook zonder wind niet. Ook niet in een ander willekeurig voetbalstadion.

Zou nu ook niet meer gaan maar heb toch wel een paar leuke herinneringen aan wedstrijden waar ik vroeger bij ben geweest die ik niet heb willen missen.
19 van de 20 keer valt het tegen en kan je beter thuis zitten ja.

Zou toch wel een keer een bloedstollende CL partij van Ajax thuis willen zien of een WK wedstrijd van Oranje in bijv. USA over een paar jaar.
 
Die ervaren toppers als Tadic, Blind en Promes zijn binnen no time bejaarde grootverdieners. Over Babel nog maar te zwijgen. Gisterenavond was je voorhoede toen Traore eruit ging gemiddeld gewoon dik 33 jaar oud. Ziyech weg, VD Beek die verzuipt zonder Frenkie, aankopen die totaal mislukken... Ik denk dat ze weer een paar jaar pas op de plaats moeten maken.

Die Traore viel mij ook zo tegen. Die eerste kans wat buitenspel was maakt hij ook erg slordig af alleen op goal. Als dit de beste jeugdige speler moet zijn...
Ik weet van Tadic niet of 2019 gewoon zijn topjaar was of dat zijn leeftijd wat begint te tellen. Samen met Ziyech was hij zo'n goed duo. Die moeten gewoon dicht bij elkaar spelen, verder vind ik Promes ook allerminst geweldig maar voelt Ziyech hem perfect aan voor de assist.
Zonder Ziyech wordt het verder wel heel dun om volgend jaar CL niveau na te streven, zeker als je ook slechts in pot 3 mag beginnen.
 
Ik denk dat het dit jaar niks wordt. Er gaat een muur opgetrokken worden in Amsterdam.

Volgend jaar maar weer proberen

Het wordt een net zo verschrikkelijke pot als de eerste match.
En let op, spelers gaan weer bij de scheids lopen klagen en Getafe in het zadel helpen de partij dood te laten bloeden. Eerste half uur misschien niet, maar het sluipt erin.
 
AJAX joden AJAX joden!
Het kan nog, het kan!
 
Gent dikke sukkels. Eruit tegen het zwakste Roma ooit :lol:
 
Back
Naar boven