MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Elk nadeel heeft zijn voordeel. Misschien is de interesse in Ajax spelers na vanavond weer terug bij af en houden ze volgend jaar nog wat kwaliteit over.

Zijn ze van plan Babel te kopen deze zomer? :o

Tja, tijdrekken is gewoon professioneel. Gewoon eens zuivere speeltijd invoeren. Zal het spel ten goede komen voor de kijkers

Is ten Hag bij 2 gele kaarten ook geschorst?

Belgische ploegen kunnen we ook wegstrepen. Portugal doet het ook opvallend slecht.

Deli slaat de bal uit doel. Even een var-check van 2 minuten...

Wat :roflol:

Nog een kooltje erbij voor de spanning.

Is dat Koert Westerman?

Ontstellend slecht commentator.

Is dat Koert Westerman?

Ontstellend slecht commentator.

Je kan merken dat dit geen echte voetballiefhebber is.

Leeft op terwijl er geen echte kans is en komt er pas laat achter wanneer een bal juist wel gevaarlijk valt. Altijd typerend voor mensen zonder inzicht op het spel.

Vervelend enthousiasme. Zo van ik moet enthousiast zijn om het gepeupel er van te overtuigen dat je niet naar bagger kijkt. Ik snap dat al die mong*len en ander doorgesnoven volk daar in mee gaan maar connaisseurs hebben liever Schelvis of El Sierd

Vervelend enthousiasme. Zo van ik moet enthousiast zijn om het gepeupel er van te overtuigen dat je niet naar bagger kijkt. Ik snap dat al die mong*len en ander doorgesnoven volk daar in mee gaan maar connaisseurs hebben liever Schelvis of El Sierd
Sierdje is namelijk totaal niet bekend met vervelend enthousiasme...

Sierdje is namelijk totaal niet bekend met vervelend enthousiasme...

Die Westerman zal van Almere City vs Oss exact hetzelfde verslag kunnen geven met hetzelfde enthousiasme als de CL finale. Hij heeft er immers geen verstand van. Bal is rond en goal is juichen.
Ook als het al 5-0 staat zal hij in de 90ste minuut bij de 5-1 nog heel enthousiast vermelden dat er een prachtige goal gemaakt is.
Sierd voelt dit wel wat meer aan.

Westerman staat bekend om zijn woordgrappen. Hij woont in Oudewater.

In 2019 is een petitie opgezet om Koert Westerman het Eurovisie Songfestival 2020 in Nederland te laten presenteren.

Jezus :emo:

David Beckham reflects on the seven years it took to shape the Inter Miami CF MLS team as an owner and addresses rumors about the team trying to bring on top players Lionel Messi and Cristiano Ronaldo.

En ik ga straks een biertje drinken met Garrincha.

Zierikzee

AZ retteketet

El Clasico is ook niet meer wat het was zonder CR7

Heb ik gelijk, Ron?

Terug
Naar boven