MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Al die top wedstrijden zonder toeschouwers. Voor veel uitspelende clubs zal dat een voordeel zijn.

Alles afgelast behalve bundesliga dit weekend, die kappen er na dit weekend ook mee. CL en EL ook al eruit voor volgende week. Lijkt mij het meest logische dat ze gewoon het EK een jaar verschuiven zodat deze zomer de competities afgemaakt kunnen worden als het allemaal niet erger wordt met corona.

Geen voetbal dit weekend

:help:

:help:

Nederland is voor een EK in 2021 wel een stuk sterker denk ik. Koeman zal balen.

Express yourself :rocker2:
It's one on one

Ik ga de 3 leeuwen missen deze zomer :treuren:

SingleSparseCaudata-max-1mb.gif

• Like
Waarderingen: mat
Geen voetbal is nooit een voordeel.

En tot 30 juni de tijd om de competities af te maken. Voor Nederland toch een dikke 6 weken extra en aangezien er geen europees meer wordt gespeeld moet dat wel lukken. In Italië hebben ze echter maar 4 weken extra terwijl ze daar ook nog EL en CL tussendoor hebben, gaat nog leuk worden dus..

Betaald voetbalclubs gaan failliet door dit.

Vraag me af of de Olympische spelen nog doorgaan.

En tot 30 juni de tijd om de competities af te maken. Voor Nederland toch een dikke 6 weken extra en aangezien er geen europees meer wordt gespeeld moet dat wel lukken. In Italië hebben ze echter maar 4 weken extra terwijl ze daar ook nog EL en CL tussendoor hebben, gaat nog leuk worden dus..
Het zou me niet verwonderen als ze dit seizoen overal in Europa afblazen. Wel erg zuur voor sommige clubs. (Atalanta in de CL bv.)

Tja en dan? geen kampioenen etc? Ze hebben opzich genoeg alternatieven door bijv de esterende cl en el duels op neutrale terrein met maar 1 wedstrijd te spelen ipv uit en thuis. Scheelt maar paar wedstrijdjes maar dan heb je in ieder geval weer wat ruimte. Verder kun je nog altijd de competities ook nog verdelen in verschillende poules om zo het aantal wedstrijden te reduceren maar dat zal natuurlijk niet allemaal even eerlijk gaan maar ik verwacht wel dat de uefa daar iets op gaat vinden

Haha ja we zien wel joh. Als ze uiterlijk begin mei ergens weer kunnen starten met de competities moet het wel lukken. Wordt dan wel echt om de 4 dagen wedstrijden spelen maar iedereen heeft dan hetzelfde probleem en ik denk dat de voorkeur er voor iedereen is om de competities gewoon af te maken.

Alleen in Lukashenko's realm spelen ze in Europe nog voor het echie

Ek finale 1988 nu op 1

Terug
Naar boven