Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Vond het wel interessant

voor de echte kenners ,

moest ik vandaag aan denken,ik ben tenslotte ook parttime filosoof,

wie zal er hoger eindigen in de competitie,

een goede coach met middelmatige spelers of een middelmatige coach met goede spelers :thinking:

Laatst bewerkt:
Er zijn maar weinig trainers die er echt in slagen om middelmatige spelers boven zichzelf te laten uitstijgen. Emery heeft het gedaan in z'n beginjaren. Alleen vallen de puzzelstukjes soms goed. Ranieri, die in wezen geen toptrainer is, werd kampioen met Leicester.

De doelstelling was 40 punten. Ze haalden er 81. :P

Een goed clubbeleid, en scouting, kan ook heel veel compenseren. Atalanta behaalde met minimale uitgaves drie seizoenen op rij Europees voetbal. Nu staan ze zelfs in de kwartfinale van de CL. :gek:

Stel dat Ajax bv. Tadic niet had gehaald. Dan hadden we ook een ander Ajax gezien. Zijn rendement was abnormaal in 2018/2019.

Een goed clubbeleid, en scouting, kan ook heel veel compenseren. Atalanta behaalde met minimale uitgaves drie seizoenen op rij Europees voetbal. Nu staan ze zelfs in de kwartfinale van de CL. :gek:

Stel dat Ajax bv. Tadic niet had gehaald. Dan hadden we ook een ander Ajax gezien. Zijn rendement was abnormaal in 2018/2019.

was het afgelopen succes van Ajax geen 1 keer in de twintig jaar geluk

Koopmeiners is een interessante speler voor de toekomst van Oranje.

Oh god, moeten we nu weer het gemaakte gevoelletje oproepen van dat schijtnummer van Gerry and the Pacemakers?? :emo: Haat dat

Wat deed Mané daar ook allemaal :roflol:

Was wel genieten gisteren al was psg-dortmund echt een zaadpot. Ik hoop dat PSG niet verder komt dan de volgende ronde, schijtclub.

voor de echte kenners ,

moest ik vandaag aan denken,ik ben tenslotte ook parttime filosoof,

wie zal er hoger eindigen in de competitie,

een goede coach met middelmatige spelers of een middelmatige coach met goede spelers :thinking:

Voetbal blijft een raar spelletje waarbij je mentaal ook in vorm moet zijn.
Het feit dat clubs thuis veel beter zijn dan uit zegt dit eigenlijk al. Liverpool - Barca. Of Barca - PSG als voorbeeld.

Of een wedstrijd die volledig kantelt na een tegengoal. Brazilië - Nederland was afgelopen als Kaka had gescoord. Nederland - Spanje 5-1 ook een mooi voorbeeld hoe een tegengoal voor paniek kan zorgen.

Een goede trainer kan middelmatige spelers veel vertrouwen geven en er alles uit halen wat er in zit, zoals Louis in 2014.
Maar Louis was in 2001 juist weer een hele slechte trainer met de verkeerde aanpak, kon de vedetten gewoon niet motiveren, dat had toen Hiddink kunnen zijn.
Cruijff was weer de enige man die de vedetten in 1990 had kunnen motiveren. Nederland is door de vaak matige mentaliteit toch heel wat resultaten misgelopen.

Bosz :hedbang:

Wie had in 2014 durven denken dat Nederland zelfs tot aan 2020 niet op een eindtoernooi zou verschijnen ;)
Wel goed, de talentvolle spelers kunnen wat rijpen, de zoektocht naar goede backs kan weer beginnen, keeperswissel en Babel is in 2021 te oud.

Terug
Naar boven