XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Stevens ontslaan bij Schalke.

Real is lekker bezig

not srs

Real gunt barca kampioenschap. Hebben immers al zo vaak gewonnen. Real gaat voor CL en beker dit jaar.

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 21:34 ----------

Wat een zieke goal!!!

Falcao is zo goed

would husband

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 21:41 ----------

o shit

adriano

K*ttt zooooi

ik zit voor de verandering een keer die engelse zender te kijken, prima commentaar en lekkere wijven die verslag doen in de rust

would watch again

tumblr_ldu8wt9xJZ1qdz0bto1_500.gif

ik zit voor de verandering een keer die engelse zender te kijken, prima commentaar en lekkere wijven die verslag doen in de rust

would watch again

Ik kijk met de Vos en de Mos. Als ik moet kiezen tussen wat domme lekkere wijven zonder inhoud en Aad en Sierd, dan ging ik altijd voor die twee bad boys.

gvd geeft sierd commentaar

k*tzooi ik dacht iemand anders

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 22:26 ----------

link?

lol heb betaald sport 1 :p

Rojadirecta?

Balen

Wil me nummer wel geven dat je me belt en dat ik hem naast de speaker leg hier..

Real gunt barca kampioenschap. Hebben immers al zo vaak gewonnen. Real gaat voor CL en beker dit jaar.

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 21:34 ----------

Wat een zieke goal!!!

D: Real Madrid CF (ESP)
Can play: PSG, Schalke, Juventus, Bayern, Manchester United

Heb zo gevoel dat het Bayern of Juve gaat worden en dat wordt kk moeilijk. Real is gewoon niet in vorm.

Manchester is denk ik op dit moment gelijkwaardig. PSG en Schalke zijn wel te doen.

Wanneer is loting?

Sierd gaf mij gisteren weer een semi-boner.

Sierd: Jaaaaaa jajajaja, Messi maakt zijn tweede, we zijn klaar, tent sluiten, we kunnen naar huis.
Aad: Misschien maakt hij er nog één.
Sierd: Nee hoor, hij maakt er altijd 2, kijkt hij heeft zn schoenen al uit.

"Groeten van de vos, en de mos"

Hnnnggghhh sierd de vos :$

[Link niet meer beschikbaar]

Sierd en Aad zijn 2 bazennnn. Alleen sierd komt iets teveel klaar als messi wat doet

Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft Sierd zijn hele huis vol hangen met vlaggen van Barcelona en posters van Messi :P

Terug
Naar boven