Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

A-Q7hYOCEAAbcqp.jpg

Het was gisteren echt weer de Sierd de Vos show:

''GOOOOOOOOOOOOLLLLLL! Adriano!! 1-1!! Ik ga even staan! Even buigen!!''

''Falcaooo, GOOOOOLLL! Atletiiiii!''

''Oei overtreding Miranda, op een lekkere plek!''

Simeone nog een van de weinige loslopende moordenaars op een voetbalveld!

''Waarschijnlijk zit er ergens een grote Nederlander op de tribune met een mars in zijn mond. Zoek hem! Jan Boskamp''

Juanfran lijkt op de Fyra ken je die trein? Je weet dat ie heel hard kan maar meestal staat ie stil

''Als het dadelijk rust is kijkt u dan op youtube naar Lorelei Taron, is de vrouw van Falcao. Die heeft hij ook altijd te warm!''

''Messi! Ja hooor!! Chip! GOOOOOL! en weer 2 Aad Hahaaaa Het is weer voorbij! we gaan weer naar huis! dit was het dan! Meer krijgen we niet!''

''Gerd Müller valt uit zijn schommelstoel vanavond! Hij heeft er nu 90!''

''U krijgt de groeten van de Vos en de Mos.''

''Die zou wel flink kunnen schreeuwen, als je de dochter van Shakira bent''

Epic chick heeft Falcao. t*ring, verkeerd beroep gekozen :(

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat heeft indiaantje goed gedaan

dikke tieteeeeeeee

Santi cazorla is echt één van de beste aankopen van de premier league. heerlijke speler. jammer dat arsenal zon slechte verdediging heeft.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zien jullie Zlatan en CR7 al in 1 team samen spelen :roflol:?

Ik denk dat cr7 de overstap naar PSG gaat maken, hij is ongelukkig bij real madrid. Ik zou het dan zonde vinden één van de beste spelers in de Ligue 1 zouden spelen :mad:

Heb dit gerucht vernomen van Siert de vos, die hoorde het op zijn beurt weer van een romeinse taxichauffeur in milan.

Ik denk dat cr7 de overstap naar PSG gaat maken, hij is ongelukkig bij real madrid. Ik zou het dan zonde vinden één van de beste spelers in de Ligue 1 zouden spelen :mad:

Heb dit gerucht vernomen van Siert de vos, die hoorde het op zijn beurt weer van een romeinse taxichauffeur in milan.

Sierd de Vos moet je niet serieus nemen.

Terug
Naar boven