AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Dat zijn aanvallers. Systeem van Klopp kan niet zonder lopers op het middenveld. Of beschouw jij een Henderson, Fabinho of Milner als technici?

Touché. Dat is waar, alleen dat betekent ook dat Klopp zijn systeem vast staat? Volgens mij meermaals gebleken dat in een aantal wedstrijden we een thiago goed konden gebruiken. Daarboven op heeft Klopp over de jaren wel bewezen dat zijn systeem constant evolueert.

Touché. Dat is waar, alleen dat betekent ook dat Klopp zijn systeem vast staat? Volgens mij meermaals gebleken dat in een aantal wedstrijden we een thiago goed konden gebruiken. Daarboven op heeft Klopp over de jaren wel bewezen dat zijn systeem constant evolueert.
Klopp speelt super intensief, daarnaast in de Premier League, lijkt me sterk dat Thiago dat vol gaat houden met zijn blessuregevoelige verleden. Hij gaat daarnaast echt niet zijn speelstijl omgooien om Thiago in het team te passen. Wijnaldum is ook technisch begaafd maar is omgetoverd tot een heus werkpaard onder Klopp.
Zie Thiago liever bij Barca of gewoon Bayern.

Wauw, dat derde shirt van Juventus is echt spuuglelijk. Zonde hoe die club in de afgelopen jaren zo is verpest.

Luuk de Jong haters worden nu ook hun mond gesnoerd

Ik kende vroeger wel Dirk Kuyt haters, maar Luuk de Jong haters had ik nog niet van gehoord.
Zelf was ik overigens een Ronald Waterreus hater.

Johan Derksen zit altijd te zeiken op m

Luuk heeft net zoals Gilissen zijn uiterlijk (i.e. uitstraling) tegen. Ja, dat speelt gewoon mee, mensen. Verder had hij ook de overbodig gewoonte om constant in discussie te gaan met de scheidsrechter.

Over voormalige PSVers gesproken. Waar is de tijd gebleven dat Locadia zichzelf zijdelings vergeleek met Ruud van Nistelrooy.

"soortgelijke kwaliteiten" :roflol:

Eén van de beste 16 meter spitsen aller tijden.

Locadia is also known as a singer and has cited Diplo and Major Lazer as his influences.[29] In June 2017, he released his debut singles, "Take Off" and "Epok".

Oké

Ik kende vroeger wel Dirk Kuyt haters, maar Luuk de Jong haters had ik nog niet van gehoord.
Zelf was ik overigens een Ronald Waterreus hater.

Ja die Dirk Kuyt haters heb ik ook gekend, spelers die een bepaalde capaciteit hebben de huid vol schelden, ze kunnen gewoon niet beter.

Allemaal Derken papegaaien

Kuyt werd gewoon onderschat door de grote massa. Alleen zijn dorpsdominee teksten waren storend.

Ik mag hem wel

Als rechterhand van Louis van Gaal bij FC Barcelona en Bayern München maakte hij nooit mee dat in de rust van een wedstrijd een toeschouwer de kleedkamer binnenwandelde. Dat gebeurde hem bij Telstar wel. Wat hij in hemelsnaam kwam doen in de Telstar-kleedkamer, vroeg Jonker aan de voor hem onbekende gast. ‘Gewoon, plassen’, antwoordde de man, ondertussen de knopen van zijn broek lospeuterend.

:roflol:

Was leuke tijd toen hij nog voetbalde. Echte harde werker.

Over cringe gesproken. Alaba die Neymar minutenlang troost

Niet geheel onlogisch als je jouw sportieve carrière verpest door naar Parijs te vertrekken. Alweer 28 jaar oud onze rollebollende Braziliaan.

Dat Alaba minutenlang hem moet troosten was het vreemde. Waarom hij?

Terug
Naar boven