Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loyaliteit draag ik hoog in het vaandel.
Een kandidaat-voorzitter voor de aankomende verkiezingen maakt van het ontslag van Koeman alvast zijn speerpunt. Welkom in de slangenkuil, Ronald.Loyaliteit draag ik hoog in het vaandel.
Laat ons ook niet vergeten dat Koeman al lobbyde voor de job sinds 2014. Nu vertrekt hij zonder één toernooi gespeeld te hebben. Verder wens ik hem veel succes bij Barcelona. Alleen is het nog steeds dezelfde voorzitter.
Valverde (extra seizoen), Setién (pure willekeur), Koeman (paniekaanstelling?)... Ai, ai, ai! Als dat maar goed gaat.
Het valt in ieder geval op dat het aantal Spanjaarden serieus gedaald is de laatste jaren. Maar ja, gouden generatie bla, bla, bla...
Tja, schijnt dat hij al een persoonlijk akkoord heeft met Liverpool. Rond de 30 miljoen neerleggen en je hebt één van de beste middenvelders van de wereld.
En blessuregevoelig, wordt leuk in de Premier League.Die Thiago past toch helemaal niet bij Liverpool? Veel te technisch begaafd.
Die Thiago past toch helemaal niet bij Liverpool? Veel te technisch begaafd.