AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Nou, het recyclagepark liet niet lang op zich wachten. Het moet natuurlijk ook weer per se een Nederlander zijn. De achterhaalde Hollandse filosofie is zo moeilijk te begrijpen voor een buitenlander. 🤦‍♂️

'k Vind het wel een ontzettende rotstreek van R. Koeman... Il Traditore

Alsof jij zou blijven :emo:

Loyaliteit draag ik hoog in het vaandel.

Laat ons ook niet vergeten dat Koeman al lobbyde voor het bondscoachschap sinds 2014. Nu vertrekt hij zonder één toernooi gespeeld te hebben. Verder wens ik hem veel succes bij Barcelona. Alleen is het nog steeds dezelfde voorzitter.

Loyaliteit draag ik hoog in het vaandel.

Laat ons ook niet vergeten dat Koeman al lobbyde voor de job sinds 2014. Nu vertrekt hij zonder één toernooi gespeeld te hebben. Verder wens ik hem veel succes bij Barcelona. Alleen is het nog steeds dezelfde voorzitter.
Een kandidaat-voorzitter voor de aankomende verkiezingen maakt van het ontslag van Koeman alvast zijn speerpunt. Welkom in de slangenkuil, Ronald.

Wie worden zn assistenten eigenlijk?

'Het briefje' Lodeweges? :D

Die is nu toch interim coach van oranje?

Gaat Koeman nu ook heel oranje binnenhalen, zoals Louis in 1999 ook deed. Jammer dat het toen niet lukte, niemand haalde zijn absolute topniveau meer.

Van de Beek misschien

Wijnaldum kan wel, maar van de Beek moeten ze echt niet aan beginnen. Zie alsnog liever Thiago of Aouar. Dan heb je met Frenkie, Puig, Pjanic, Thiago/Aouar en Busquets een prima middenveld. Rakitic of Roberto houden, Vidal sowieso wegdoen.

Vind dat nieuwe shirt van Ajax in Europa wel vet.

Gaat Koeman nu ook heel oranje binnenhalen
Het valt in ieder geval op dat het aantal Spanjaarden serieus gedaald is de laatste jaren. Maar ja, gouden generatie bla, bla, bla...

Squad
  • Piqué
  • Alba
  • Roberto
  • Busquets
+ Messi en Firpo die vrij jong waren toen ze naar Spanje verhuisden. (?)

Braithwaite doet me denken aan Christanval. Dat was er ook zo één waarvan niemand begreep waarom hij een Barcelona shirt droeg.

1597922659922.png

Die Thiago past toch helemaal niet bij Liverpool? Veel te technisch begaafd.

Op een ietwat slinkse wijze vertrokken bij Barcelona (vage clausule). 't Zou hem sieren als hij terugkeert.

Terug
Naar boven