Fitness Seller

Vogelaar:Islam wordt deel van onze cultuur

Wat hebben de christenen allemaal wel niet uitgevreten met die spaanse inquisities, heksen- en ketterverbrandingen, de kruistochten naar Jeruzalem, de holocaust, voor ongelovigen alhier een uitspraak van Hitler: ‘Het werk dat Christus begonnen is, zal ik voltooien.’. Et cetera et cetera.

Koekoek! Word eens wakker! Je praat hier over iets wat honderden jaren geleden gebeurde(behalve Hitler dan). We zijn inmiddels wel wat wijzer geworden. Die moslimknakkers blijven er gewoon in hangen. Dat is gevaarlijk en dom tegelijkertijd.

Het lijkt wel of Vogelaar ons wil islamiseren. En dan komt ook nog eens Wouter Boslim aanzetten met z'n shariahypotheek.

• Topic Starter Topic Starter
Het mag wel duidelijk zijn dat allochtonen flink in de watten worden gelegd keer op keer. Eigen begraafplaatsen, eigen ziekehuizen, eigen wijken........

Ik gebruik steeds wij omdat ik, ons Nederlanders, nu over een kam scheer met verschillende westerse landen. Dit is precies hetzelfde wat veel mensen doen over moslims. Beneden die gelinkte site staat nog een mooie uitspraak van een of andere knakker: Reductio ad Hitlerum. Als uitleg staat erbij dat het een drogreden is omdat het een foute redenering heeft. Namelijk: Adolf Hitler (of de nazi's) was X, dus X is slecht. Als voorbeeld geven ze daarop: Adolf Hitler was een vegetariër, dus vegetariërs zijn slecht.
Die uitspraak kan natuurlijk ook worden gebruikt om het christendom te benadelen op een manier zoals ik gedaan heb. Veel mensen doen dagelijks precies hetzelfde met de islam.

Ik ben een :mier: en verder is dit :ot: maar Hitler was geen vegetarier. Meer daarover op :

Hitler

Vegetariers zijn verder wel slecht overigens :D Ik althans wel.

Bad Timing. Haat voor de moslims is te groot nu denk ik. Velen zullen de onmiddelijke reactie maken van: fl**ker toch op, k*twijf. Heb ik ook gedaan :blush:

Het mag wel duidelijk zijn dat allochtonen flink in de watten worden gelegd keer op keer. Eigen begraafplaatsen, eigen ziekehuizen, eigen wijken........
En het gekke is dat het omgekeerd werkt. Je kan het zien als een moeder die steeds haar kinderen toegevingen doet als ze zeuren om een snoepje in de supermarkt, dat worden later de grootste sukkelaars. Wanneer gaat de overheid het leren?

Cultuur is waar onze wetten en diepste vormen van omgang op rusten en de bodem waarop ons Koninkrijk gecultiveerd is. Hetgeen waar honderen jaren menselijk bewustzijn voor nodig is geweest dat door geschiedenis geslepen is, tot wat het nu is.

Het is onmogelijk om een sprong te maken, dat is geen keuze, maar kan enkel tot stand worden gebracht door middel van besef en afnemende impulsieve kreten.

Je zal schaakmat worden gezet wanneer je pionnen teveel ruimte geeft op het bord, Vogelaar boent zelfs het stof van de grond over de lineare lijn die onderhand is uitgezet naar de overkant van het bord. Met elk schaakstuk naar keuze voor de overliggende partij.

En onze zaden beginnen te rotten.

Um een kleine kanttekening het integreren van het Jodendom in onze cultuur heeft een kleine 400 jaar geduurd. Hoelang is die hele Islam hier nu eigenlijk? 30 jaar ofzo.

Dat heeft dus 400 jaar geduurd, en ik denk dat het met Islam nog veel langer gaat duren. Als het aan mij ligt wel iig

PvdA en CU bedankt waarom zitten dit soort debielen kontenlikkers partijen eigenlijk in de regering? Oja omdat de helft van Nederland debiel is. Even vergeten :mad:

Integreren Jodendom lag ook aan de houding van de autochtone bevolking in die tijd, dat kan je niet vergelijken met nu. Toen de eerste Joden in Nederland kwamen werden ze nog regelmatig zwaar vervolgd. Neem aan dat niemand terug wil naar die tijd.

Integreren Jodendom lag ook aan de houding van de autochtone bevolking in die tijd, dat kan je niet vergelijken met nu. Toen de eerste Joden in Nederland kwamen werden ze nog regelmatig zwaar vervolgd. Neem aan dat niemand terug wil naar die tijd.

Ja echt. Joden vervolgen is echt zo 1400. Maar het is tenminste wel iets waarbij de allochtone bevolking graag meehelpt. :D

Vogelaar is een achterlijk wijf. Dat soort types zorgen ervoor dat ik me voorneem noooooooooit maar dan ook echt nooooooooooooooooooooooooooit op de PVdA te stemmen. Vogelaar stelt bewust of onbewust een samenleving voor waarbij religie en staat op den duur zo nauw met elkaar verweven worden dat het zelfs de sgp te ver zou gaan.
Waar hebben wij dit soort bestuurders aan verdient? :cry:

Joden hoeven niet te integreren want zij zijn het uitverkoren volk.

Um een kleine kanttekening het integreren van het Jodendom in onze cultuur heeft een kleine 400 jaar geduurd. Hoelang is die hele Islam hier nu eigenlijk? 30 jaar ofzo.

Dat heeft dus 400 jaar geduurd, en ik denk dat het met Islam nog veel langer gaat duren. Als het aan mij ligt wel iig

PvdA en CU bedankt waarom zitten dit soort debielen kontenlikkers partijen eigenlijk in de regering? Oja omdat de helft van Nederland debiel is. Even vergeten :mad:

Debiel waar heb je het over gast... het lijkt me eerder dat pvv en vvd stemers "debiel" zij.

Niet dat ik het eens ben met dit "voorstel", maar je moet niet denken dat een minister debiel is.

Vogelaar maakt een uitglijder, maar dat is ook inherent aan regeren. Vind het zelf een vrij domme opmerking, maar goed ik kots net zo goed op de Joods-Christelijke traditie. Opbokken met tradities die gestoeld zijn op religie. Maak er dan maar de Joods-Christelijk-Atheistische traditie van of zo. Het laatste heeft meer verlichting gebracht dan die eeuwenoude doctrines en indoctrinatie.

Debiel waar heb je het over gast... het lijkt me eerder dat pvv en vvd stemers "debiel" zij.

Niet dat ik het eens ben met dit "voorstel", maar je moet niet denken dat een minister debiel is.

De meeste politica wel iig, ze denken alleen maar aan zichzelf en vertegenwoordigen niemand.

Tijdens de verkiezingen mooie beloftes, tijdens de regeerperiode komt daar niks van terecht en trekken ze hun eigen lijn.

Ik zeg het je het Communisme is nog nooit zo dicht bij geweest

Het communisme nog wel? Met een overwicht van de Christelijke alliantie in de regering lijkt me die verder weg dan ooit eigenlijk.

Terug
Naar boven