- Waardering
- 3.208
Het is volgens mij een bug en er wordt naar gekeken. Ondertussen kan je het oplossen door er zelf URL tags rond te plaatsen:
[ URL ]hier je url[ /URL ]
Zonder de spaties uiteraard.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is volgens mij een bug en er wordt naar gekeken. Ondertussen kan je het oplossen door er zelf URL tags rond te plaatsen:
Wat hebben de christenen allemaal wel niet uitgevreten met die spaanse inquisities, heksen- en ketterverbrandingen, de kruistochten naar Jeruzalem, de holocaust, voor ongelovigen alhier een uitspraak van Hitler: ‘Het werk dat Christus begonnen is, zal ik voltooien.’. Et cetera et cetera.
Ik gebruik steeds wij omdat ik, ons Nederlanders, nu over een kam scheer met verschillende westerse landen. Dit is precies hetzelfde wat veel mensen doen over moslims. Beneden die gelinkte site staat nog een mooie uitspraak van een of andere knakker: Reductio ad Hitlerum. Als uitleg staat erbij dat het een drogreden is omdat het een foute redenering heeft. Namelijk: Adolf Hitler (of de nazi's) was X, dus X is slecht. Als voorbeeld geven ze daarop: Adolf Hitler was een vegetariër, dus vegetariërs zijn slecht.
Die uitspraak kan natuurlijk ook worden gebruikt om het christendom te benadelen op een manier zoals ik gedaan heb. Veel mensen doen dagelijks precies hetzelfde met de islam.
en verder is dit
maar Hitler was geen vegetarier. Meer daarover op :
Ik althans wel.En het gekke is dat het omgekeerd werkt. Je kan het zien als een moeder die steeds haar kinderen toegevingen doet als ze zeuren om een snoepje in de supermarkt, dat worden later de grootste sukkelaars. Wanneer gaat de overheid het leren?Het mag wel duidelijk zijn dat allochtonen flink in de watten worden gelegd keer op keer. Eigen begraafplaatsen, eigen ziekehuizen, eigen wijken........
Koekoek! Word eens wakker! Je praat hier over iets wat honderden jaren geleden gebeurde(behalve Hitler dan). We zijn inmiddels wel wat wijzer geworden. Die moslimknakkers blijven er gewoon in hangen. Dat is gevaarlijk en dom tegelijkertijd.
Was jij niet die dude die geld steelt van zijn baas? Kijk is in de spiegel islamofoob.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/jat-jij-eens-werk-120994/#post2079966
dat heeft inderdaad verrekt veel te maken met de gedachtegang van de hedendaagse moslim.
[ URL ]hier je url[ /URL ]
Zonder de spaties uiteraard.
Integreren Jodendom lag ook aan de houding van de autochtone bevolking in die tijd, dat kan je niet vergelijken met nu. Toen de eerste Joden in Nederland kwamen werden ze nog regelmatig zwaar vervolgd. Neem aan dat niemand terug wil naar die tijd.
Joden hoeven niet te integreren want zij zijn het uitverkoren volk.

Um een kleine kanttekening het integreren van het Jodendom in onze cultuur heeft een kleine 400 jaar geduurd. Hoelang is die hele Islam hier nu eigenlijk? 30 jaar ofzo.
Dat heeft dus 400 jaar geduurd, en ik denk dat het met Islam nog veel langer gaat duren. Als het aan mij ligt wel iig
PvdA en CU bedankt waarom zitten dit soort debielen kontenlikkers partijen eigenlijk in de regering? Oja omdat de helft van Nederland debiel is. Even vergeten :mad:
Debiel waar heb je het over gast... het lijkt me eerder dat pvv en vvd stemers "debiel" zij.
Niet dat ik het eens ben met dit "voorstel", maar je moet niet denken dat een minister debiel is.