Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon een president, maar dan wel eentje die wat verstandiger is dan Bush.We moeten en dictatuur hebben. Lekker makkelijk. Gewoon een iemand die alles voor ons beslist![]()
Vogelaar maakt een uitglijder, maar dat is ook inherent aan regeren. Vind het zelf een vrij domme opmerking, maar goed ik kots net zo goed op de Joods-Christelijke traditie. Opbokken met tradities die gestoeld zijn op religie. Maak er dan maar de Joods-Christelijk-Atheistische traditie van of zo. Het laatste heeft meer verlichting gebracht dan die eeuwenoude doctrines en indoctrinatie.

Ooit een carriere als F1-coureur overwogen? Je gaat namelijk extreem kort door de bocht.
Ben het er wel mee eens, hoor.
Met Communisme bedoel ik meer dat je denkt dat je wat in te brengen hebt, omdat we zogezegd in een democratie leven.
Alleen dat heb je helemaal niet, je stemt op een partij die een aantal goede punten heeft in zijn partijprogramma.
Vervolgens komt die partij aan de macht en trekt gewoon zijn eigen koers.
Nederland is dus eigenlijk een schijndemocratie
Ik hoef je toch niet het verschil uit te leggen tussen een directe democratie en een representatieve democratie? Hij zijn beiden wel vormen van democratie natuurlijk. De stem van het volk hoeft echter niet altijd in directe zin gehoord te worden.

Ik denk wel dat een democratie kan werken in een beschaafd land, hoewel mensen soms eerst uit hun foute keuze moeten leren. Het enige echte probleem in huidige democratieën is dat sommige politici te weinig luisteren naar de burger...Natuurlijk. Een echte democratie kan ook niet werken. Zeg nu zelf: het grootste deel van de mensen is niet in staat een weloverwogen beslissing te nemen over het avondeten, laat staan nationale politiek.
Ik denk wel dat een democratie kan werken in een beschaafd land, hoewel mensen soms eerst uit hun foute keuze moeten leren. Het enige echte probleem in huidige democratieën is dat sommige politici te weinig luisteren naar de burger...