AndroidHealthClinic

Turkije piept over Nederland

Europa vergrijst, steeds minder mensen werken, minder mensen betekent minder belasting en dus minder rijk, maar buiten dat is het ook gewoon ethisch onverantwoordelijk en als je het alleen op allochtonen wilt toepassen neem ik aan is het ook nog enorm racistisch.
het feit dat jij belasting analoog stelt aan welvaart verraad al welke etniciteit jij hebt :roflol:

gepeldepinda vs. Etienne Vermeersch

This_gonna_be_good.gif

Dit doet me wel heel erg aan 1933-1939 denken, dingen als geboortebeperking, land uit zetten, moslims weigeren maar christenen etc wel welkom, hoe weet je wie een moslim is btw? ik ben dan wel een Marokkaan maar ik geloof niet in de Koran en toen ik er nog in geloofde verschilde ik niet aan de gewone Nederlander? Ik lees ook een hele hoop vooroordelen, alsof 1,5 miljard moslims allemaal de Extremistische vorm van de Islam aanhangen, isis is maar een groep van 10.000 mensen, niet meer en niet minder

Enige verschil hierin is dat joden niet staatsondermijnend waren of de duitse (grond)wetten verwierpen. De nazi's hadden mijn inziens geen geldig motief om de joden uit te moorden (andere groepen mensen denken tegenovergesteld). Ik heb ook geen geldig motief om moslims te vermoorden en ik roep daartoe dan ook niet op. Ik hoop ook niet dat de islam mij, en anderen met mij, een geldig motief zal geven omdat wij onze beschaving moeten verdedigen. Het moet nog op een beschaafde manier opgelost kunnen worden. Maar dan moeten er wel duidelijke grenzen gesteld worden.

Iemand is in mijn ogen moslim als diegene beweert in Allah te geloven en de islam als zijn levensbeschouwing ziet. Niet iedere moslim is een probleemgeval, de leer van de islam, en daaruit vloeiende stromingen en culturen zijn daarentegen wel vaak problematisch. De mensen kunnen onderling zeer verschillen en veel zijn er van geen kwaad bewust. Maar de islam is extremistisch in zijn fundamenten dus iedere moslim voegt toe aan de totstandhouding en groei van deze militante godsdienst.

Maar mensen zijn welkom, de islam niet. Met huis-tuin-keuken islam komt politieke islam waaruit militante islam ontspruit. Dus laat gedachtegoed los dat tegen onze normen, waarden en wetten ingaat en je kunt hier wat mij betreft gerust wonen en werken. De taal leren, gewoontes accepteren en meedoen met de maatschappij moeten een vereiste zijn.

Ik verwerp de wetten van god/de islam(fictie) en verkies de door mens gemaakte wetten(rationaliteit) van het land waarin ik ben opgegroeid. Groei van het aantal mensen dat 'goddelijke wetten' wilt zien moet ingeperkt worden en het liefst verdwijnen. Vergelijk mij aub niet met nazi's - zij en de islam zijn veel betere vriendjes. Ik denk hooguit defensief en ben mij zeer bewust van wat een islamitische meerderheid met minderheden doet. De geschiedenis en het dagelijks nieuws uit islamitische regio's van de wereld spreken boekdelen.

En met racisme heeft dit allemaal niets te maken want ik selecteer hier niet op huidskleur of bepaalde rassenleer. Gedachtegoed en ideeen, waar een mens grotendeels zelf invloed op heeft.

Laatst bewerkt:
Dat zei die turk ook :o

Nja het boeit niet hoor, het is maar DBB, maar claimen dat je hbo doet, maar ondertussen 'want' spellen als 'wand'..Dat is gewoon ongeloofwaardig :roflol:
Zoals ik al eerder zei, ik hoef me hier niet te bewijzen dat ik HBO doe. Daarnaast moest je eens weten hoe slecht men is in de nederlandse taal op de HBO...

Zoals ik al eerder zei, ik hoef me hier niet te bewijzen dat ik HBO doe. Daarnaast moest je eens weten hoe slecht men is in de nederlandse taal op de HBO...

Begrijpend lezen is ook niet het sterkste bij jou geloof ik.
Ik zei dat het niet boeit, maar claimen dat je op hbo zit en dan van zulke domme fouten maken is gewoon typisch :o

Terug
Naar boven