AndroidHealthClinic

Turkije piept over Nederland

Lijkt me zeer relevant om daar onderzoek naar te doen. Zeker als buitenlandse organisaties de integratie in Nederland belemmeren. Heeft niks met assimilatie te maken, maar je leeft hier en niet in Turkije. De invloed van Turkse organisaties op ons maatschappelijk leven dient zo minimaal mogelijk te zijn.

Hier ben ik het volledig mee eens!

dus beter stop je je duur verdiende centen terug in de Nederlandse economie, in plaats van het af te kraken.
Daar beslis jij niet over vriend. Het moet niet gekker hier worden. Iets waar we drie keer harden hadden moet voor werken om het te krijgen hoeven we zeker niet te investeren hier in nederland.

Daar beslis jij niet over vriend. Het moet niet gekker hier worden. Iets waar we drie keer harden hadden moet voor werken om het te krijgen hoeven we zeker niet te investeren hier in nederland.

Wat?

harden hadden moet voor werken?

Je weet zeker dat je hbo doet? :roflol:

Drie keer harder werken en zes keer harder klagen. Dankbaarheid is ver te zoeken.

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Wat? harden hadden moet voor werken? Je weet zeker dat je hbo doet? :roflol:

Hij heeft niet genoeg geld om een spellingchecker aan te schaffen, hij heeft het zo zwaar.

Waar is je sympathie Hell?

Drie keer harder werken en zes keer harder klagen. Dankbaarheid is ver te zoeken.

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Hij heeft niet genoeg geld om een spellingchecker aan te schaffen, hij heeft het zo zwaar.

Sorry :( ik zal een paar euro in zijn bakje doen :o

Als jij HBO doet ben ik profeet Mohammed.

Wat?

harden hadden moet voor werken?

Je weet zeker dat je hbo doet? :roflol:
Ik weet niet hoor, maar ik reageer hier via Tapatalk, waar mijn automatische spellingscontrole soms woorden anders interpreteert.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

Heb je mij ooit horen klagen?? Moet je ff terug lezen op mijn eerdere reacties. Klagen heb ik nooit gedaan, en ik ben zelfs dankbaar voor de mogenlijkheden die we gekregen hebben. Maar feit blijft is dat we veel onontbeerlijk omstandigheden hebben meegemaakt, voornamelijk mijn voorouders.

Ik weet niet hoor, maar ik reageer hier via Tapatalk, waar mijn automatische spellingscontrole soms woorden anders interpreteert.

En jij kunt natuurlijk niet lezen, woorden verbeteren en aanpassen?
Haal gewoon je spellingscontrole er af, dat maakt het wat makkelijker.

Daarbij staan er woorden bij die je weg kan laten, die zet de spellingscontrole er niet inens uit het niets bij lijkt me.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

Heb je mij ooit horen klagen?? Moet je ff terug lezen op mijn eerdere reacties. Klagen heb ik nooit gedaan, en ik ben zelfs dankbaar voor de mogenlijkheden die we gekregen hebben. Maar feit blijft is dat we veel onontbeerlijk omstandigheden hebben meegemaakt, voornamelijk mijn voorouders.

Moet je geen schadevergoeding vragen, net als die Indo's en Surinamers?
Jullie doen altijd of het zo slecht is wat jullie hebben meegemaakt, maar het leven zou er een stuk anders uitzien als we jullie in de eerste plek niet hiernaartoe hadden gehaald.
Dan stond je nu nog steeds nep Gucci tasjes te verkopen in Antalya

erdogan is echt een t*ring lijer, de armeense genoicide ontkennen, de grens voor jihadisten wagenwijd open doen

Onontbeerlijk omstandigheden, in Nederland, als gastarbeider. Gelukkig was er genoeg keuze uit zoveel betere landen, toch?

Geiten verzorgen in een bergdorp zal vast een beter alternatief zijn geweest dan hier werken in de textielindustrie of als schoonmaker. Het is nou niet dat we de high potentials hebben binnen gehaald in de jaren 60 en 70

Daar plukken we nu mooi de vruchten van. Ze zijn een beetje bedorven, maar zitten wel op het hoger beroepsonderwijs! Een gewin voor de gehele maatschappij, zoals je kunt lezen.

Oprotpremies voor mensen die meer binding hebben met het land van hun (over)grootouders. Als het hier zo rot is, en de oorspronkelijke bewoners zijn het oneens met je eeuwenoude verdwaalde gedachtegoed, ga dan asjeblieft tussen gelijkgezinde mensen wonen. Ik betaal daar graag belasting voor.

Criminelen met dubbel paspoort uitzetten en ongewenst verklaren. Staatsondermijnende activiteiten bestraffen met levenslange gevangenisstraf of uitzetten waar mogelijk.

Geboortebeperking (ja echt)

Vluchtelingen opvangen in de regio - anders alleen christenen, joden, boeddhisten toelaten die in harmonie willen samenleven met ongelovigen en geen eigen wetten willen. Gevoelens als superieuriteit vanwege godsdienst is ongewenst.

Endlosung is btw wel een naar woord. Ik ben tegen genocide of het uitroeien van volkeren. Het verwerpen van bepaald gedachtegoed, of het verbieden hiervan, is wel ontzettend van belang. Zoals wij het nazisme bestempelen als het kwaad, kunnen wij dat met een andere totalitaire ideologie ook ondanks dat zij zich vermomt als godsdienst.

Motiveer mensen daarheen te gaan waar zij het denken beter te hebben. Ontmoedig mensen hierheen te komen om misbruik te maken van onze verzorgingsstaat, vrijheden en democratie. Maak mensen bewust van hun rechten maar ook van hun plichten. Nederland is te makkelijk om van te profiteren. De samenleving laten parasiteren, om uiteindelijk de geschiedenis in te gaan als land, zoals veel landen in het Midden-Oosten, waar de bevolking ooit o.a. christelijk was, maar nu een islamitisch hellhole is. No thanks.

Terug
Naar boven