AndroidHealthClinic

Turkije piept over Nederland

Islamitische Staat. Daartegen is imo alles geoorloofd.

Oprotpremies voor mensen die meer binding hebben met het land van hun (over)grootouders. Als het hier zo rot is, en de oorspronkelijke bewoners zijn het oneens met je eeuwenoude verdwaalde gedachtegoed, ga dan asjeblieft tussen gelijkgezinde mensen wonen. Ik betaal daar graag belasting voor.

Criminelen met dubbel paspoort uitzetten en ongewenst verklaren. Staatsondermijnende activiteiten bestraffen met levenslange gevangenisstraf of uitzetten waar mogelijk.

Geboortebeperking (ja echt)

Vluchtelingen opvangen in de regio - anders alleen christenen, joden, boeddhisten toelaten die in harmonie willen samenleven met ongelovigen en geen eigen wetten willen. Gevoelens als superieuriteit vanwege godsdienst is ongewenst.

Endlosung is btw wel een naar woord. Ik ben tegen genocide of het uitroeien van volkeren. Het verwerpen van bepaald gedachtegoed, of het verbieden hiervan, is wel ontzettend van belang. Zoals wij het nazisme bestempelen als het kwaad, kunnen wij dat met een andere totalitaire ideologie ook ondanks dat zij zich vermomt als godsdienst.

Motiveer mensen daarheen te gaan waar zij het denken beter te hebben. Ontmoedig mensen hierheen te komen om misbruik te maken van onze verzorgingsstaat, vrijheden en democratie. Maak mensen bewust van hun rechten maar ook van hun plichten. Nederland is te makkelijk om van te profiteren. De samenleving laten parasiteren, om uiteindelijk de geschiedenis in te gaan als land, zoals veel landen in het Midden-Oosten, waar de bevolking ooit o.a. christelijk was, maar nu een islamitisch hellhole is. No thanks.

Dit doet me wel heel erg aan 1933-1939 denken, dingen als geboortebeperking, land uit zetten, moslims weigeren maar christenen etc wel welkom, hoe weet je wie een moslim is btw? ik ben dan wel een Marokkaan maar ik geloof niet in de Koran en toen ik er nog in geloofde verschilde ik niet aan de gewone Nederlander? Ik lees ook een hele hoop vooroordelen, alsof 1,5 miljard moslims allemaal de Extremistische vorm van de Islam aanhangen, isis is maar een groep van 10.000 mensen, niet meer en niet minder

Dit doet me wel heel erg aan 1933-1939 denken, dingen als geboortebeperking, land uit zetten, moslims weigeren maar christenen etc wel welkom, hoe weet je wie een moslim is btw? ik ben dan wel een Marokkaan maar ik geloof niet in de Koran en toen ik er nog in geloofde verschilde ik niet aan de gewone Nederlander? Ik lees ook een hele hoop vooroordelen, alsof 1,5 miljard moslims allemaal de Extremistische vorm van de Islam aanhangen, isis is maar een groep van 10.000 mensen, niet meer en niet minder

Geboortebeperking +1
[Link niet meer beschikbaar]

Heb ook al een paar keer gezegd dat ze destijds geen werkkrachten hadden moeten rekruteren in islamitische landen.

Geboortebeperking +1
[Link niet meer beschikbaar]

Heb ook al een paar keer gezegd dat ze destijds geen werkkrachten hadden moeten rekruteren in islamitische landen.

Europa vergrijst, steeds minder mensen werken, minder mensen betekent minder belasting en dus minder rijk, maar buiten dat is het ook gewoon ethisch onverantwoordelijk en als je het alleen op allochtonen wilt toepassen neem ik aan is het ook nog enorm racistisch.

Laat ze. Sommigen denken nou eenmaal dat ze het beter weten, terwijl de geschiedenis ons (hoort te) leert dat het juist niet geoorloofd is.

Als je ze gewoon allemaal uitroeit dan bestaat het ras niet meer en is er dus ook geen sprake van racisme.

10/10 plan

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Laat ze. Sommigen denken nou eenmaal dat ze het beter weten, terwijl de geschiedenis ons (hoort te) leert dat het juist niet geoorloofd is.

Van iedereen die 'sommige denken nou eenmaal dat ze het beter weten' niet zou moeten mogen zeggen

zou jij het het meest niet moeten mogen zeggen

buiten dat is het ook gewoon ethisch onverantwoordelijk

Hoezo?

als je het alleen op allochtonen wilt toepassen neem ik aan is het ook nog enorm racistisch

Goed idee.

:trollface:

Ja, van geschiedenis weet jij alles.

Hoezo?

Goed idee.

:trollface:

Ja, van geschiedenis weet jij alles.

of we beginnen strafkampen op Schiermonnikoog en we sturen alle allochtonen daa rnatoe om verplicht gratis te werken in enorme fabrieken waar ze spullen etc maken

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

tja ik neem het niet eens serieus nu

.

Laatst bewerkt:
Hbo bachelor niveau is nou niet zo geweldig.
dramatisch laag eigenlijk als je kijkt naar al die pedagogische opleidingen :o (verschillend per opleiding natuurlijk)

Nee, maar als je per se hier moet zeggen dat je hbo volgt, zorg dan op z'n minst dat je taal niveau ook op pijl is :roflol:

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Ach, dbb is iets anders dan een onderzoek schrijven

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

Hihi ik zet mezelf ook leuk voor schut nu :o was autocorrect

Dat zei die turk ook :o

Nja het boeit niet hoor, het is maar DBB, maar claimen dat je hbo doet, maar ondertussen 'want' spellen als 'wand'..Dat is gewoon ongeloofwaardig :roflol:

Ach, dbb is iets anders dan een onderzoek schrijven

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

Hihi ik zet mezelf ook leuk voor schut nu :o was autocorrect

Mee eens, ik corrigeer mensen ook niet als ze taalfouten maken o.i.d. maar dit was gewoon te ironisch. ;)

Ik sta nadat een veel te groot deel van mijn vwo eindexamenklas de rekentoets niet eens succesvol kon maken nergens meer van te kijken

die mensen mogen dus allemaal naar de uni terwijl dingen zoals 4/8 *3.5 = ? en als een vrouw 1m50 is en een standbeeld is 2.5 keer zo groot hoe groot is het standbeeld dan (rekenmachine allowed) black magic is voor die mensen.

Terug
Naar boven