MuscleMeat

Vogelgriep, scary shit

Jup redt bejaarden en zieken eerst. Wij zijn als laatste aan de beurt. Jammer alleen dat een sterk immuunsysteem sterk reageert en we dus daarom allemaal doodziek worden en alsnog doodgaan.

Ik stel voor dat we elkaar naakt gaan troosten in een grote hal met allemaal matrassen op de grond. Mooie jonge BBers mijn kant op graag :D

Goed dat Europa wakker wordt geschud, zulke dingen waren meestal ver-van-ons-bed maar het komt nu gevaarlijk dichtbij.

Idd scary shit dus en het enge eraan is dat je zoiets eigenlijk totaal niet kan tegenhouden, je hoort wel eens "laksheid van de regering" maar je kan toch onmogelijk AL het rondvliegend wild gecontroleerd of vermoord hebben...

Het is vrij scary ja, maar er is nog niet zoveel over bekend.. ik blijf het volgen..

• Topic Starter Topic Starter
Dani zei:
Jup redt bejaarden en zieken eerst. Wij zijn als laatste aan de beurt. Jammer alleen dat een sterk immuunsysteem sterk reageert en we dus daarom allemaal doodziek worden en alsnog doodgaan.

Ik stel voor dat we elkaar naakt gaan troosten in een grote hal met allemaal matrassen op de grond. Mooie jonge BBers mijn kant op graag :D

Idd, liever HIV dan de vogelgriep! :)

Gelukkig gaan de vluchten van en naar Turkije nog in volle vaart door, dus ik zie je binnenkort wel in die sportzaal Dani!:D

Zeker scary shit, maar aan de andere kant vind ik het ook wel een beetje hypocriet dat mensen het pas erg vinden als een bepaalde ziekte onze kant opkomt. Ik begrijp wel waarom, maar het blijft hypocriet.

Dani zei:

Ben al bezet, sorry

Thanatos zei:
idd freaky shit.. Dat H5N1 virus loop je dus op via direct contact met besmette vogels. Lekker dat ik elke dag lappen kipfilet in mijn poten heb en tig eieren..

Zoals de situatie nu is kunnen ze het wel isoleren. Maar gevaarlijk wordt het pas echt als het muteerd en in aanraking komt met de menselijke variant van een griepvirus.. Dan komt er een pandemie waaraan niemand onkomt.. Misschien mijn eindejaarsbonus toch maar uitgeven aan water en blikvoer bij de lidl.. kruip ik mooi in mijn huis.. kit de deur dicht.. en blijf binnen tot alles voorbij is :D

Inderdaad en dan kom je er nog eens goed droog uit ook.

Eerlijk gezegd maak ik me er niet zo druk over. Het hoort bij het leven en je kan er helaas weinig aan doen. Ik maak me geen zorgen over dingen waar ik toch geen controle over heb. Dat is zo zinloos....

ik ga me ook niet druk maken, nergens voor nodig. Je kan er toch niks aan doen als normaal burgerlijk mannetje

Misschien is het goed voor de wereld als er een grote epidemie uit breekt. Eentje waardoor 1 miljard mensen het niet overleven, er zijn toch te veel mensen op deze planeet

het word tijd dat de natuur iets doet tegen de overbevolking...

Jezelf volspuiten met je favo as heeft ook geen nut want het verlaagd je weerstand alleen maar. Dilemma's dilemma's

Lost wel de werkeloosheid op hehe :D

On-topic: Idd scary shit, maar ik maak me er niet druk om. Als het gebeurd gebeurd het toch wel, kan je niks aan doen. Geniet van het leven alsof elke dag je laatste is zeg ik altijd maar :)

aangezien bber's gezonder leven, hebben we een beter immuumsysteem dan de gewone medemens, en een virus pakt altijd de zwakste, dus...

MeDieViL zei:
aangezien bber's gezonder leven, hebben we een beter immuumsysteem dan de gewone medemens, en een virus pakt altijd de zwakste, dus...
Hoe sterker je afweersysteem hoe heftiger de reaktie van je lichaam. Jammer maar helaas.

Straks maar weer mijn vogels de nek om draaien.

Terug
Naar boven