- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
run-ner zei:Misschien is het goed voor de wereld als er een grote epidemie uit breekt. Eentje waardoor 1 miljard mensen het niet overleven, er zijn toch te veel mensen op deze planeet
het word tijd dat de natuur iets doet tegen de overbevolking...
Wil je ff van onderwerp veranderen. Heb vanmiddag al een begravenis gehad van een tante die door een depressie zelfmoord heeft gepleegd 
idaad...bij de spaanse griep vielen de meeste doden tussen de 18-30 jaar...Dani zei:Hoe sterker je afweersysteem hoe heftiger de reaktie van je lichaam. Jammer maar helaas.
RichardV zei:Paniek om niks. Laat maar komen. Als we gaan gaan we met zijn allen. Wel zo eerlijk toch?
Als het echt tot hier zal geraken, haal ik een berg babyvoeding en eten voor de vrouw en dan sluit ik die idd op. En voor mezelf, ach ik zie wel of er dan wat te doen is op straat!
bartp zei:De mens is de laatste jaren erg zwak geworden, door mensen die zwak zijn steeds te helpen en die weer kinderen te laten krijgen. Ik ben een groot voorstander van survivall of the fittest...

bartp zei:De mens is de laatste jaren erg zwak geworden, door mensen die zwak zijn steeds te helpen en die weer kinderen te laten krijgen. Ik ben een groot voorstander van survivall of the fittest...
Zelda zei:Idd, over een tijdje is de gewone griep al fataal voor de meeste mensen als er geen medische ondersteuning is. Maar ja, probeer iemand die een blindedarmaontsteking oid heeft gehad maar uit te leggen dat hij nu geen kinderen meer mag krijgen.