AndroidHealthClinic

Volle kwark tijdens cut

Kalloewase

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Ik eet nu tijdens mijn bulk periode een 500g Volle kwark (almhof) zowat elke dag. Bron van eitwitten en vetten en vult mijn calorie behoefte lekker aan.

Nu ga ik binnenkort aan mijn cut periode beginnen en nu is mijn vraag; Is het verstandig om nog steeds Volle kwark te blijven eten zolang ik gewoon mijn calorie behoefte aan houd ?

Ik zou mager pakken. Minder suikers en vetten toch?

• Topic Starter Topic Starter
Klopt maar ik hou ongeveer 2350 calorieën aan 40% kh, 30% vet, 30% eitwitten.
In dit schema past de Volle kwark prima, dus ik vraag me af waarom magere dan beter zou zijn ?

volle kwark in cut als dat in je voeding schema past ? zou eerder voor mager kwark gaan :)

Als t past in je macros is t toch prima;)
Zou zelf in de cut voor magere kwark gaan en de vetten uit noten enzo halen.

Waarom nog melkproducten in de cut, mijn ervaring zorgt zuivel voor een dikkere huid? Zou de kwark vervangen door niet vette vis

als het past kan het prima.

Klopt maar ik hou ongeveer 2350 calorieën aan 40% kh, 30% vet, 30% eitwitten.
In dit schema past de Volle kwark prima, dus ik vraag me af waarom magere dan beter zou zijn ?

Niet als dat betekend dat je minder vetten binnenkrijgt, bv vervang je die vetten (mager ipv vol) door iets anders? Zoniet, heb je een groter kcal tekort (wat niet nodig is) en minder vetten wat ook niet nodig is. Enige tijd dat je zuivel uit je voedingsschema moet doen is wnr je dicht bij een contest bent of als je andere voedingsbronnen overwegend zuivel zijn.

Volle kwark kan. Vocht vasthouden van zuivel? Misschien, ik in ieder geval niet.

Terug
Naar boven