MuscleMeat

Voor de fans: André Hazes album strijdlustig.

• Topic Starter Topic Starter
hehehe hoe kom ik nou bij strijdluchtig? :scratch: kan een mod dat ff veranderen in strijdlustig?

hmmm... niet echt respect en eerlijk om op deze manier illegaal en gratis zijn album te downloaden. Maar goed, dat interesseert weinig mensen blijkbaar, als het maar gratis is :thumbd:

kingnbajam zei:
hmmm... niet echt respect en eerlijk om op deze manier illegaal en gratis zijn album te downloaden. Maar goed, dat interesseert weinig mensen blijkbaar, als het maar gratis is :thumbd:
Hijzelf wordt er niet armer van. En zn familie had meer geld overgehouden als hij zichzelf niet doodgezopen had. Dus moet je eerder bij hem klagen.

(En ja, meneer je-weet-wel: geef maar weer negatieve karma omdat ik de waarheid zeg. :D )

kingnbajam zei:
ik vindt t een beetje gezever om nou ineens te zeuren over gratis downe toevallig omdat t dit keer over een pas overleden persoon gaat.
Er staan hier zo vaak links voor gratis downe en da vind iedereen dan wel goed.

dj_phreak zei:
Hijzelf wordt er niet armer van. En zn familie had meer geld overgehouden als hij zichzelf niet doodgezopen had. Dus moet je eerder bij hem klagen.

(En ja, meneer je-weet-wel: geef maar weer negatieve karma omdat ik de waarheid zeg. :D )

whaha, zou wel zielig zijn als die aap dat doet zeg :P

geef je hem toch gewoon nega karma terug ? :P

Terug
Naar boven