AndroidHealthClinic

Voor en na fotos, 1 jaar training.

Figueira

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Hallo,

Ik train nu precies 1 jaar,
Ik ben 1.90m en woog eerst 63 kilo,
Nu 1 jaar later weeg ik 82.5 kilo.
Ik ben nog steeds erg droog, de kilo's komen wel erbij maar het BF% stijgt niet, ik eet heel veel en drink veel shakes.

Krachtstats:
BP: 1x 105 kilo
SQ: 1x 160 Kilo
DL: 1x 140 kilo

r1ixsl.jpg

ezhjj5.jpg

2wcmfps.jpg

10clmo4.jpg

30jmedy.jpg

e0pshf.jpg

11goyfp.jpg

2di3uxh.jpg

2ppeln5.jpg

1z37x54.jpg

Nette progressie. Had misschien wel meer gekund, maar niemand begint met de ideale progressie.

Alleen 1 vraagje: Hoe komt het dat je meer squat dan deadlift?

kneiterdroog bro

• Topic Starter Topic Starter
uhmm.. dat weet ik niet.. ik haal gewoon eruit wat erin zit..

• Topic Starter Topic Starter
en nee geen zonnebankje haha, zou wel door het licht inval komen..

ziet er in iedergeval al beter uit,

maar f*ck kerel wat ben jij DROOG :eek:

****, kerel! jij moet zeker eten als een paard. Netjes(Y). En super droog!

in 1 jaar 19,5 kg??? of lees ik dit verkeert?
kan dat;P? ik vraag het maar hoor:P

Quote:

redelijke progresie man zeker goede kracht stats voor iemand van jou gewicht maar je moet echt meer gaan bulken dan zal je nog harder gaan denk ik post is een voedingsschema meschien kunnen wij je een beetje helpen

Rug heeft een mooie progressie mee gemaakt.

Eigenlijk alles wel.

Alleen naar mijn mening nog iets te droog voor een beginner.
Ik zou wat meer gaan eten, hoger in vet%...maar hou het binnen de perken...je hebt er nix aan om als een vet zwijn rond te lopen.

Maar ik denk dat als je meer eet dat je in nog 1 jaar wel een mooi fysiek hebt opgebouwd.

in 1 jaar 19,5 kg??? of lees ik dit verkeert?
kan dat;P? ik vraag het maar hoor:P

Quote:

klopt, dat is 19,5 kg in 1 jaar... en hij heeft ook nog niet eens meer vet gekregen zoals je ziet en zoals hij zelf zegt, dus dat betekent zowat 19,5 kg droge spiermassa in een jaar.... wat zo goed als niet kan, vooral niet naturel..

en ik zie aan je foto's dat je wel een goede progressie hebt gemaakt, maar ik zie geen 19,5 kg erbij...

ook vind ik je krachtstats aardig hoog in vergelijking met je fysiek, maar dit zou nog wel kunnen ook omdat je aardig lang bent...

noujah dat terzijde heb je een goede progressie geboekt!!

Zeer nette progressie vind ik!

Als je meer kan squatten dan deadliften dan zak je met de squat niet ver genoeg.

knap werk hoor...maar wat sta je droog...mischien goed idee om ook eens in bulkperiode te gaan...om nog meer massa aan te zetten...succes

klopt, dat is 19,5 kg in 1 jaar... en hij heeft ook nog niet eens meer vet gekregen zoals je ziet en zoals hij zelf zegt, dus dat betekent zowat 19,5 kg droge spiermassa in een jaar.... wat zo goed als niet kan, vooral niet naturel..

en ik zie aan je foto's dat je wel een goede progressie hebt gemaakt, maar ik zie geen 19,5 kg erbij...

ook vind ik je krachtstats aardig hoog in vergelijking met je fysiek, maar dit zou nog wel kunnen ook omdat je aardig lang bent...

noujah dat terzijde heb je een goede progressie geboekt!!

tuurlijk kan dat wel, zeker als je vanaf het begin een strikt voedings- en trainingsschema aanhoudt. Ik ben zelf ook in mijn eerste jaar 14 kilo aangekomen, sta nog steeds superdroog en heb zeker 3 maanden slecht gegeten en getraind door vakanties/excursies etc.
Je ziet het misschien niet die 19,5 kilo, maar als je zo lang bent en je komt van zo ver, duurt het echt een eeuwigheid voordat je wat progressie ziet. Zeker als er flink wat vlees op de benen is gekomen. Maar als je er eenmaal bent is het wel dubbel zo beestachtig dan een kleiner persoon ;)

Je squat is wat hoog vergeleken met je andere stats, vraag me af of je squat atg is of iig parallel? Goed bezig iig! succes verder :)

Hij is sowieso nog 18 heh, dus begonnen met 17, dan groei je als man van jezelf ook nog wel leuk door op een jaar tijd, het zal dus niet allemaal spier zijn, maar ook gewoon lengte. Desalniettemin zeer nette vooruitgang. Mag wel wat vet aan btw :)

Terug
Naar boven