MuscleMeat

Voor iedereen die geen *** van mIRC snapt

• Topic Starter Topic Starter
........Niet gedacht dat jullie het allemaal snapte ??? ??? ??? ??? ???

Nice die feedback :(

IK heb het even gebruikt. Werd alleen misselijk dat ik om de zoveel minuten werd afgekapt omdat mijn up/download onder de 20kb/s kwam. Dat is dan een IRQ-rule, dan ben je te traag.
Dat lag niet aan mij: Ik had 60kb/s te uppen en 110 te downen. Maar door fluctuaties ging dat omlaag, met als gevolg dat men je op IRC van je download afschopte.

Héél frustrerend.

Ik kon wel veel vinden met die ene spy-site, hoe heet ie ook alweer?

Niemand gebruikt het volgens mij nog ???

6 jaar geleden was het wel "in".

:roflol: :roflol:

En wat heb je nu geleerd?? :scratch:

Ik dacht: die gaat ons hier scripting leren. ;)

on *:text:*mIRC*:#chan:{ if ($nick == -peoples-) { msg $chan $nick is een n00b! } }

:D :D

Dat menen jullie niet...

IK (jawel DBC, ik de zeikerd ;) ) haal er heel wat mee binnen. Idd zo nu en dan word je eens afgebroken.

Maar als ik aan het downen ben gaat het altijd sneller als 150kb/sec. Dat haal ik met Azureus zelden (zal wel door die gele gezichtjes komen die ik niet groen krijg).

Centaur zei:
on *:text:*mIRC*:#chan:{ if ($nick == -peoples-) { msg $chan $nick is een n00b! } }

UUhhhUUHhh watte? :rolleyes:

Nee ik ken alleen het NOODZAKELIJKE..voor de rest ben ik idd een n00b...erg? :who:

Dat haal ik met Azureus zelden (zal wel door die gele gezichtjes komen die ik niet groen krijg).

Ach lieverd, je kreeg van diverse downloadlinks de snelheid ook niet boven de 13kb/s uit terwijl de rest boven de 160 zat. Dus ik dénk dat er iets is met je firewall/router-settings die niet blij zijn met je downloads, iets anders kan ik me niet voorstellen als anderen alleen maar succes hebben.

En afgebroken worden onder het downloaden omdat je toevallig door netwerk-fluctuatie omlaag gaat is een misdaad. Dat zou niet moeten gebeuren.

pas m`n poortjes goed geforward...en haal nu 384kb/sec op BitTorrent. :banana:

DBC01 zei:
Ach lieverd, je kreeg van diverse downloadlinks de snelheid ook niet boven de 13kb/s uit terwijl de rest boven de 160 zat. Dus ik dénk dat er iets is met je firewall/router-settings die niet blij zijn met je downloads, iets anders kan ik me niet voorstellen als anderen alleen maar succes hebben.

Dat zou kunnen ja...maar zoals ik ook al in jouw topic aangaf: Ik kan dus ook downen met 500kb/sec. Maar niet altijd.

Heb je dan misschien een idee wat ik zou kunnen veranderen?? i.p.v. me steeds "LIEVERD" te noemen?

Liefje oh liefje, ik zou niet weten want ik ben niet bij jouw peeseetje.

Dat zou een hele hoop gokken worden. Kan van alles zijn.
Probeer het es met de firewall uit. En van routers heb ik geen kaas gegeten..

Firewall is uit..maar bedankt voor het meedenken!!!!

POEPIE

Ome Centaur helpt wel weer mee in PM hoor. ;)

mIRC: Dit is het beste programma voor het binnen halen van films spellen en programmas, Helaas ook het minst gebruikers vriendelijk. Het kan zijn dat bij het uitkomen van een nieuw programma de "bots" waar jij je bestand vanaf haalt vol zit en daardoor een uur moet wachten. Wel is het zo dat ook bij dit programma vaak je optimale snelheid behaalt.

Komt van duken.nl

Maar goed ik moet dus mijn router inkomen. Hiervoor heb k eerst mijn ip-adres moeten opzoeken. Dit is gelukt, maar hoe moet ik nu mijn router in?

Ik heb al op verschillende manieren het nummer ingetypt in mijn browser, met www. ervoor, met .nl erachter...maar het lukt niet echt.

kan iemand zeggen wat ik precies moet typen in me browser???

EDIT: Ik schijn een "dynamisch" Ip-adres te hebben...IK SNAP ER NOU ECHT NIKS MEER VAN!!!

Laatst bewerkt:
-PEOPLES- zei:
Maar goed ik moet dus mijn router inkomen. Hiervoor heb k eerst mijn ip-adres moeten opzoeken. Dit is gelukt, maar hoe moet ik nu mijn router in?

Ik heb al op verschillende manieren het nummer ingetypt in mijn browser, met www. ervoor, met .nl erachter...maar het lukt niet echt.

kan iemand zeggen wat ik precies moet typen in me browser???
Helemaal niks ervoor of erachter...gewoon het IP intikken en enter drukken.

[Link niet meer beschikbaar]

DAT krijg ik dan

weet je zeker dat je de IP bij de GATEWAY gebruikt?

OK nou lukt het...ik had dus NIET die GATEWAY...stom stom

Is toch niet zo dat als ik daalijk dingen ga veranderen me vader enz niet meer op internet kunnen he??

Please enter correct password for Administrator Access. Thank you.

Ja nu ben ik dus genaaid..dat geven ze me niet thuis. :mad:

Terug
Naar boven