MuscleMeat

voor mijn blessure

mikeynl

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
Vetpercentage
4%
Rond de jaarwisseling een foto-sessie gedaan. Was toen zo'n 72 kg (bij een lengte van 1.75m). Mijn BF was volgens de elektrische meting zo rond de 5%. Helaas een paar maanden later geblesseerd geraakt, en een paar kilo afgevallen.

Ik ben trouwens van nature zo belachelijk droog. Altijd al geweest. Heb al vaker een foutmelding gekregen bij elektrische BF meters, en de laatste keer dat ik een huidplooimeting deed was mijn percentage ook te laag voor de tabellen. Ben zo iemand die dagelijks Febo als lunch eet en veel "slecht" eet (vaak ook vlak voor het slapen gaan), en maar niet aankomt. Heb ook nog nooit cardio gedaan of buikspieren. :o

Heb veel moeite met aankomen en zou vooral wat bredere armen willen hebben. Had ook nogal magere benen maar ben daar het afgelopen jaar heel hard mee aan het werk gegaan en durf nu eindelijk een korte broek te dragen ;)

Ziet er zeker nice uit!
Wat zijn/waren je krachtstats?

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er zeker nice uit!
Wat zijn/waren je krachtstats?

Mijn records van het afgelopen jaar waar ik redelijk trots op ben:

bench press: 8x100kg, 1x117.5kg
incline dumbbell press: 10x42kg, 4x50kg (van dat laatste schrok ik zelf)
shoulder press (dumbbells): 10x34kg, 6x36kg (*)
pull ups (achter de nek): 25xlichaamsgewicht, 10x (lichaamsgewicht+20kg)
deadlift: 10x140kg, 1x170kg
squat: 10x120kg (**)
leg extension: 10x150kg (de hele stack)
dumbbell row: 10x50kg

(*) met die 36 kg ben ik geblesseerd geraakt. Wilde het gewicht zelf in positie "slingeren" maar dat ging fout
(**) heb de bar wel eens geladen tot 200kg, maar dat waren verre van volledige squats. Daar kreeg ik ook last van in mijn schouder.

Mooie stats man! Ben je dan geblesseerd geraakt aan je schouder?
Hoe zit het nu trouwens? Alles herstelt?

ziet er inderdaad netjes uit, jaloezie op BF!
armen lopen indd wat achter succes

Shoulder Press met hoge gewicht moet je niet zelf omhoog brengen. Want A) Het kost veel energie en moeite en B) Het is zeer blessure gevoelig.
Vind je BF zeer nice, maar verder oogt alles alsof er meer in zit. Dus gewoon knallen en gaan dervoor. :thumbs:

Mooie stats man! Ben je dan geblesseerd geraakt aan je schouder?
Hoe zit het nu trouwens? Alles herstelt?

Ja, ben geblesseerd geraakt aan mijn schouder. Niet goed naar mijn lichaam geluisterd. Het voelde al overbelast (de pezen zijn niet hard genoeg meegegroeid). Toen een keer met 200kg gesquat en ik kreeg vervolgens tintelingen in mijn hele schouder, blijkbaar een zenuw afgekneld. Vervolgens een paar weken later bij de shoulder press uit balans geraakt, en toen was het echt mis. 3 maanden niet kunnen trainen, fysio gehad, en nu heel licht weer begonnen. Denk dat het minimaal tot het eind van het jaar duurt voor ik weer op het oude nivo ben. Wellicht gaat het nog wel langer duren :mad:

Dat is minder natuurlijk! Maar veel succes verder!

Wow, vind dat je best trots op je resultaat mag zijn!! je stats zijn ook niet mis!

Succes met je herstel!

Shoulder Press met hoge gewicht moet je niet zelf omhoog brengen. Want A) Het kost veel energie en moeite en B) Het is zeer blessure gevoelig.

Ja, shoulder press, ik was nogal koppig. Had net zonder veel moeite een setjes van 35 kg gedaan zonder hulp, en toen ik de 36kg pakte zei een (Amerikaanse) personal trainer nog "you're gonna hurt yourself". Ik probeerde de gewichten omhoog te slingeren, en dat ging dus fout. Soms moet je het op een harde manier leren.

Vind je BF zeer nice, maar verder oogt alles alsof er meer in zit. Dus gewoon knallen en gaan dervoor.

Thanks, maar aankomen is echt een groot probleem. Als ik niet train en niet op mijn eten let (= te weinig calorieen) dan zit ik zo weer op 62 tot 64 kg. Ik zal ook nooit groot worden, maar da's niet zo erg, die definitie is ook mooi.

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Wow, vind dat je best trots op je resultaat mag zijn!! je stats zijn ook niet mis!

Succes met je herstel!

Thanks. Ik ben wel al een tijdje bezig, zo'n 15 jaar met wat pauzes, en niet altijd even serieus.

Het verbaast me dat je maar 72 kg bent.

Het verbaast me dat je maar 72 kg bent.

Ik heb het nog eens opgezocht (sta vrijwel dagelijks op de weegschaal) maar ik was de dag ervoor 71 kg bij 5% BF. Ik draag al 20 jaar dezelfde maat spijkerbroek (28") en moet daarbij nog steeds een riem dragen, dus zo groot ben ik niet.

Ben nu dankzij die blessure (en dus 3 maanden zonder training en zonder de motivatie om te eten) weer terug bij 68kg :mad:

bangelijke fysiek en goeie stats.
die drie kilos heb je snel weer terug

maar die foto.. :gay:

Goed fysiek man

is dit naturel? ziet er goed uit:)

Die foto had je wel met NSFW mogen waarschuwen, mijn vader kwam juist langs.

OT: benen en armen mogen idd groter, maar echt heel nette fysiek

nette krachtstats voor iemand van jou gewicht.

zullen aardig wat jaartjes dedicatie ingezeten hebben :)

succes met herstellen.

Goed fysiek en zeer sterke stats, netjes!

Terug
Naar boven