Dinictus
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er supergoed uit! Alleen die broek mag wel wat hoger, zit er niet echt op te wachten.........

Ik vind dat je krachtstats niet zo super zijn voor jouw fysiek. Die is wel erg nice. Dat is waarschijnlijk voor jou ook veruit het belangrijkste.
Ja, maar het was ook geen commentaar op zijn krachtstats. Meer een opmerking dat z'n fysiek echt goed was. Had er gewoon hogere krachtstats bij voorgesteld.

Krijg het daarentegen ook heel snel koud en kon als kind al niet buiten zwemmen omdat ik dan letterlijk verstijfde.
Men aders kan je ook overal zien soms wel lelijk bijvoorbeeld midden op men voorhoofd die knalt er soms wel uit vooral als ik getraind hebt, alleen men bf is wat hoger (aan begin van schooljaar op 8%) en als ik het nu op neem zegt die electrice bodyfatmeter error :X Ik zie mezelf over paar jaar ook wel zo als jou er uit zien :den nu een foto na blessure en in normale omstandigheden, bvb in je keuken, want zo lijkt het een foto voor een magazine en die zijn altijd geretoucheerd.
Rond de jaarwisseling een foto-sessie gedaan. Was toen zo'n 72 kg (bij een lengte van 1.75m). Mijn BF was volgens de elektrische meting zo rond de 5%. Helaas een paar maanden later geblesseerd geraakt, en een paar kilo afgevallen.
Ik ben trouwens van nature zo belachelijk droog. Altijd al geweest. Heb al vaker een foutmelding gekregen bij elektrische BF meters, en de laatste keer dat ik een huidplooimeting deed was mijn percentage ook te laag voor de tabellen. Ben zo iemand die dagelijks Febo als lunch eet en veel "slecht" eet (vaak ook vlak voor het slapen gaan), en maar niet aankomt. Heb ook nog nooit cardio gedaan of buikspieren.
Heb veel moeite met aankomen en zou vooral wat bredere armen willen hebben. Had ook nogal magere benen maar ben daar het afgelopen jaar heel hard mee aan het werk gegaan en durf nu eindelijk een korte broek te dragen![]()
want mij lukt het niet