XXL Nutrition

Voorbeeld Before After foto's kuur

kinderlichaam

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Hallo,
Ik ben zelf (nog) niet van plannen om te kuren. Maar ik zou t wel interessant vinden om voorbeelden te zien van mensen die gekuurd hebben.
Tjanks
MVG

Hoeveel DL je? Plz filmpje van die 8x100 bench.

• Topic Starter Topic Starter
DL max ik niet. Ik doe meestal 60-80kg.
Is goed ik zal het een keer filmen.

bruut hoor 8x100 bench

Als je 8x140 squat moet je ook dikkere benen hebben dan 58cm..squat het zelfde alleen zijn me beentjes tog wel klein stukje dikker

41cm armen en 58cm benen :roflol:
Ik zou eerst je onderstel eens wat beter gaan aanpakken.

Het leek me zelf ook wel interessant om eens wat naast elkaar te zetten dus hier ook voor jou 3 foto's uit 2011. Eerste op 78 kg natty, tweede op 81 kg (had test-deca gedaan maar was imo te vet dus 2 weken keto gedaan, na refeed dat resultaat, cutten na kuur nooit doen, heb weinig over gehouden..). Laatste foto van paar weken terug, 92 kg (aan einde van test-tren)

progressie 2011.JPG - 25150

Nice, goeie progressie gemaakt afgelopen half jaar!:lifter:

Het leek me zelf ook wel interessant om eens wat naast elkaar te zetten dus hier ook voor jou 3 foto's uit 2011. Eerste op 78 kg natty, tweede op 81 kg (had test-deca gedaan maar was imo te vet dus 2 weken keto gedaan, na refeed dat resultaat, cutten na kuur nooit doen, heb weinig over gehouden..). Laatste foto van paar weken terug, 92 kg (aan einde van test-tren)

jouw fysiek is mijn streven :) nice!

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Juli 12, 2007

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Mei 17, 2009

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Januari 28, 2010

Ik ben echt ****ing jaloers op jouw rug man. Mooi gedaan! En hele goede progressie, mooi droog gebleven.

Mooi fysiek man, goed droog ook! hoeveel bf% sta je?

Grtz

Lijkt me eerder 8% :-p

Terug
Naar boven