Bedoel je off gaan voor 2-3maand? Ik heb afgelopen paar maand heel hard getwijfeld om te gaan cruisen tussen blasts door maar zit ook gewoon met hetzelfde probleem als
@Bijnenbuilding..
Ik ben er zeker van dat er wel een dag komt (bv wanneer ik 40 ben) dat trainen een veel lagere prioriteit krijgt en ik geen (lange) kuren meer zal draaien, dan zou het mooi zijn om mn eigen productie weer snel op gang te krijgen natuurlijk
Ben een maandje geleden beginnen werken met een coach (die hier heel vroeger ook actief was op het forum) en die raadde me aan om 8-10 weken off te nemen tussen (eventueel langere) kuren.
Zie zelf eigenlijk ook wel veel mensen van de oudere generatie (die nu 60-70 zijn) rond me heen die het zo deden vroeger en nu off zijn en gewoon gezond zijn. Vraag me dan af of het cruisen wel "zin" heeft
Maar tbh, ik weet hier te weinig vanaf dus zou niet weten wat de betere optie is, wat ik wel kan zeggen is dat ik bang was voor libido issues in die off periode tussen de kuren heen, maar zit nu in een off periode en libido is gewoon oke.