AndroidHealthClinic

Road to mass

Bezoekers in dit topic

mucci Waarom geen mast in je bulk?
Wat vind je niet fijn aan nandrolone?
 
mucci Waarom geen mast in je bulk?
Wat vind je niet fijn aan nandrolone?
waarom wel mast in je bulk? vocht is toch juist fijn in de bulk?

en ja idd ikzelf ben wel een fan van deca
 
Betere androgeen/oestrogeen ratio. Veel vocht is ook niet chill voor je bloeddruk en veel oestrogeen kan gynecomastia veroorzaken. Zou daarom altijd wat mast mee laten lopen (werkt ook gedeeltelijk als AI dacht ik, maar ik kan me het werkingsmechanisme niet herinneren).
 
mucci Waarom geen mast in je bulk?
Wat vind je niet fijn aan nandrolone?
Ik vind mast zeer fijn, maar met een studenten budget is het wat een overbodige luxe in een bulk imo.
Nandrolone geen ervaring mee maar de sides schrikken mij enorm af. Heb sinds kort een gf die ik niet kan teleurstellen:o:D

Tezamen met test vormen die twee wel een goede bulkstack natuurlijk.
 
waarom wel mast in je bulk? vocht is toch juist fijn in de bulk?

en ja idd ikzelf ben wel een fan van deca
Nogtans had je een tijdje geleden een blast gekapt omdat de sides je teveel werden van deca, of had het een andere reden? Of heb ik helemaal verkeerd gelezen? :P
 
Duidelijk :roflol:
 
Nogtans had je een tijdje geleden een blast gekapt omdat de sides je teveel werden van deca, of had het een andere reden? Of heb ik helemaal verkeerd gelezen? :P
Dan spreek je over een lange tijd terug toch? ongeveer een jaartje geleden niet?
mijn fysiek boekte echt goeie vooruitgang op deca maar ik was te druk met eindwerk op school, job zoeken, alleen gaan wonen en blabla. dus niet omwille van de deca
 
Dan spreek je over een lange tijd terug toch? ongeveer een jaartje geleden niet?
mijn fysiek boekte echt goeie vooruitgang op deca maar ik was te druk met eindwerk op school, job zoeken, alleen gaan wonen en blabla. dus niet omwille van de deca
Ooh vandaar dat verklaard veel!

Nooit last van gyno of een soldaat die niet werkt?:o
 
Ooh vandaar dat verklaard veel!

Nooit last van gyno of een soldaat die niet werkt?:o
Als je zo bang bent voor de sides zou ik lekker npp proberen dan. Is relatief snel uit je systeem.
 
Ooh vandaar dat verklaard veel!

Nooit last van gyno of een soldaat die niet werkt?:o
nooit decadick gehad, of ja 1 keertje wel maar na enkele minuten was dat al over. uit de 2 cycles deca heb ik er 1 keertje heel eventjes last van gehad.

En nee ik heb meer last van mn tepels op high test dan op deca
 
Als je zo bang bent voor de sides zou ik lekker npp proberen dan. Is relatief snel uit je systeem.
ik heb al 2x npp geprobeerd en beide keren heeft het niet echt iets vr me gedaan
 
On off gaan vind ik een goede aanpak als het off zijn toch echt wel een tijd gaat duren (4-5 maand minimum) imo. Na een kuur zal je eigen productie (hopelijk) netjes herstellen, als die net hersteld is ga je hem weer plat leggen (in geval van korte off periode). Dat jojo effect lijkt me ook niet al te denderend voor je lichaam + de middeltjes die genomen worden in de nakuur zijn geen snoepjes :)

Maar goed, voor zo ver ik weet zijn er geen onderzoeken die b&c vergelijken met on en off gaan dus wat ik hier neer typ is slechts mijn mening :P

oh daar ben ik het allemaal mee eens hoor haha, mij gaat het voornamelijk om uiteindelijk herstel

edit: (en natuurlijk gezondheidswaarden laten herstellen in off periodes, wat volgens mij veel sneller gaat dan in een cruise, wat leidt tot sneller weer kunnen on gaan en wss meer gains op lange termijn?) Bodybuilders/powerlifters op "hoger" niveau, die kuren draaien 20-30+ weken zie je vaak ook off komen voor een week of 6-10 na de wedstrijd ipv te cruisen om zo snel mogelijk weer on te kunnen. Dat dipje in T levels zal idd niet gezond zijn, maar het alternatief is langer hoger cholesterol/hematocriet, wat ook niet ideaal is lijkt me :p
 
Laatst bewerkt:
ik heb al 2x npp geprobeerd en beide keren heeft het niet echt iets vr me gedaan

vind je het op dezelfde dosis zwakker dan deca? Ik wil het komende kuur ook een kans geven (heb ook schrik van deca dick lol)
 
vind je het op dezelfde dosis zwakker dan deca? Ik wil het komende kuur ook een kans geven (heb ook schrik van deca dick lol)
Ik heb deca op 600mg gedaan beide keren en dat werkte zeer goed voor me.

Ik heb npp gerunt op 200mg, 400mg en heel even 600mg
ik heb niet echt iets van die npp gemerkt, maar ik moet eerlijk zijn heb het nooit langer dan 4 weken geprobeerd dus veel kan ik er niet over zeggen.
 
dus even een poll naar jullie mening...
Ik wil nog steeds big worden. Hoe pak ik dit dan aan, volgens jullie blasten en cruizen toch?
en welke compounds en hoelang blasten en hoelang cruizen en etc

Mijn plan gewoon blasten en cruisen zodra ik kinderen wil voeg ik hcg toe totdat het gelukt is eventueel voeg ik hmg toe maar zijn zat mensen die op hcg al kindjes maakten
 
Sinds 2018 Blasten/Cruisen blast 10 weken vervolgens 6 weken cruise op 250mg test en dan weer blasten.

Compounds:
Test-E
Sust
Tren-E
Deca
Mast
Winstrol
Dianabol/Oxy
HGH

verder weinig interesse in andere soorten aas dit heeft zowat alles wat je nodig hebt. Ik raad aan om steeds te wisselen van compounds, meestal switch ik tussen test/sust tren/deca winstrol/dianabol.
 
Hahaha weinig interesse in andere soorten AAS? Je noemt ook zowat elke gangbare soort op man.
 
Sinds 2018 Blasten/Cruisen blast 10 weken vervolgens 6 weken cruise op 250mg test en dan weer blasten.

Compounds:
Test-E
Sust
Tren-E
Deca
Mast
Winstrol
Dianabol/Oxy
HGH

verder weinig interesse in andere soorten aas dit heeft zowat alles wat je nodig hebt. Ik raad aan om steeds te wisselen van compounds, meestal switch ik tussen test/sust tren/deca winstrol/dianabol.

de enige die je niet opnoemt zijn bold, primo, npp en tbol
 
Hahaha weinig interesse in andere soorten AAS? Je noemt ook zowat elke gangbare soort op man.

hahaha deze compounds hebben alles wat de rest ook heeft. Als je mij vraagt tren of primo ja tuurlijk tren als je mij vraagt eq/bold of deca kies ik voor deca:D
zo bedoelde ik het.
 
Back
Naar boven