AndroidHealthClinic

voorruitgang arm

5 cm okselhaar in 5 maand is best een goeie prestatie:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Jaja heel grappig dat okselhaar... :(

Zoals je ziet, voeding doet wonderen :# vandaag nog eens gemeten en zit om precies te zijn nu op 37,7 zoiets. 40 cm moet t zijn voor april. We'll c :)

echt ongelofelijk! 1 cm/maand

Nette vooruitgang! :thumbs:

Even ter informatie erbij, ik ben van 67 kilo naar 87 kilo gegaan in deze 5 maanden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 1,5 jaar geleden ook een half jaar heb getraint, niet serieus. En heb dit volledig verwaarloosd daarna (op stap gaan e.d.) toen heb ik lang niet getraint dus. Nu ben ik in 5 maanden tijd 20 kilo gegained.

smokey juul zei:
Even ter informatie erbij, ik ben van 67 kilo naar 87 kilo gegaan in deze 5 maanden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 1,5 jaar geleden ook een half jaar heb getraint, niet serieus. En heb dit volledig verwaarloosd daarna (op stap gaan e.d.) toen heb ik lang niet getraint dus. Nu ben ik in 5 maanden tijd 20 kilo gegained.

20 kilo in bij maanden :eek:

Das wel veel..

20 kg in 5 maanden :eek:

Das wel veel..

holy shit?
naturel?
en bijna geen vet?
wat voor genen heb jij???
doe es normaal damn

omfg en ik dacht dat 10 kilo met 4 kilo vet in 6 maanden al bijna niet te doen is ....?

Holy shit er is dus hoop :eek: Ik lees steeds vaker van mensen die in 1 jaar iets van 20 kg pakken. Ik ben al blij met 10-15 kg.

Maar 20 zou de bomb zijn :D

dit is geen 20 kg in een jaar
20 KG in 6 MAANDEN!~!!

Ja serieus... Maar ik denk dat het dan met spiergeheugen te maken heeft. Ik maak geen grapjes. Omdat ik ooit al eens aangeprutst heb in de gym :p

20 kilo??? ... find that some what hard to believe...

Kan het er eerlijk gezegd ook niet echt vanaf zien aan die foto;s (rekening houdend met het afstand verschil)

maar desalniettemin een goede vooruitgang ...

is zeker ik ben dit jaar van 38cm naar 41.5cm gegaan

Span je je biceps wel goed aan? Of heb je vrij weinig piek in je biceps?

Ligt aan de foto, als ik in de spiegel kijk heb ik aardige piek. Zit nu trouwens op 38 cm koud. Warm heb ik de 39,5 gehaalt. :D Gaat de goede kant op. Op naar die 40 cm koud... Btw waarom zou ik liegen over mn stats? ???
Ik denk dat het ook met spiergeheugen te maken heeft dat ik nu snel voorruit ga. De striae gaat ook erg snel voorruit onder mn oksels :mad: En n beetje op mn bovenbenen.

Terug
Naar boven