XXL Nutrition

CUT

Lekker rug getrained, had nog geen foto van mn rug geshowed. Dus bij deze. 150kcal erbij doet wonderen, ik begin steeds meer honger te krijgen dat wel. Das wel een goed teken lijkt me!

28601A99-4C34-4D50-875F-F7A6D615B329.jpeg

Bekijk bijlage 462198
Honger is idd goed.. alleen niet proberen er aan toe te geven :P

• Topic Starter Topic Starter
Jaaa, vreetkicks vermijden haha

Jaaa, vreetkicks vermijden haha
Groente en dingen als psyllium husk kunnen helpen om een vol gevoel te houden, je hebt nu even honger maar straks als je uiteindelijk weer op meer kcals zit ben je blij dat je het wat rustiger aan hebt gedaan.

Komt goed, ik wissel ook extra tussen voedings middelen zoals vandaag 50 gram rozijnen ipv volkoren pasta. Om me lichaam te laten wennen

Net weer een vetmeting gedaan, alle metingen zijn hetzelfde alleen der is 3mm van mijn been afgegaan met de meting, ik weet niet of t accuraat is hoor maar volgends dat ding ben ik nu binnen 5 dagen 1% droger geworden? Ik oog wel droger in de spiegel overigens maar ben qua gewicht op de weegschaal stabiel gebleven

Gewichtsmeting gedaan, 77.1, toch nog 0,5 kilo afgevallen deze week. Ondanks de 150 kcal erbij, kvoel me wel een stuk energieker nu ik wat meer mag eten, zeker omdat het suikers zijn. Goeie pomp en focus tijdens het trainen, ook heb ik het idee dat ik meer kan tillen, ik ga mijn kcal van 2500 naar 2650 omhoog schroeven, in complexe koolhydraten.

Hoe lang ben je nu van plan te bulken?

Tot de 12% en dan weer terug, das mij aangeraden hier. Wil ook niet te vatsig worden weer. Zou zonde zijn

Oja was ik even vergeten:D net resultaat, ik vond alleen 77 kg op 1.93 wel echt licht daarom de vraag

Had ook niet verwacht dat ik zo licht zou zijn omdat ik altijd we een bulky gast was. Oog best groot met een hoger vetpercentage, komt denk door me bot structuur.

Maargoed is we fijn, als ik zometeen wat spiermassa heb gewonnen dan oog ik sneller groot

Trainingen gaan zo fucking lekker nu ik wat hoger zit, ik ga een tijdje op 2600 zitten tot ik weer achteruit ga qua kracht en dan up ik hem weer qua kcal.

Pomp is echt dramatisch verbeterd en squaten ging ook lekker
Dl 8x130
Sq 8x 100
Dmbl press 6x 36

Nou week verder, nog niks gebeurt!
Nog steeds even droog, wel wat meer kracht en honger gevoel begint nu echt irritant te worden. Merk dat me spijsvertering ook goed up en running is, steeds meer cravings!

Ga vanaf morgen weer omhoog, en ik gooi er een trainings dag bij, zit nu op 3 en ga een 4 dagen split doen, tevens ga ik cardio eruit gooien en ga warmup met gewichten doen! Is kijken wat ik daar mee ga bereiken.

• Like
Waarderingen: vntl
Trainingen gaan zo fucking lekker nu ik wat hoger zit, ik ga een tijdje op 2600 zitten tot ik weer achteruit ga qua kracht en dan up ik hem weer qua kcal.

Pomp is echt dramatisch verbeterd en squaten ging ook lekker
Dl 8x130
Sq 8x 100
Dmbl press 6x 36
Zeer nette deads! Over een tijdje kan je op 2600 super vlot cutten :)

Borst front delt tricep training, 4 dagen schema gaat lekker. Wat kortere training maar wel lekker intensief

8AC528B4-A4A6-4B59-904C-1571EE625B3E.jpeg

7AF0D310-7988-4DF8-A59F-248245B3C8AE.jpeg

9FE93E9E-1817-4444-983E-9D673AF59DD9.jpeg

C922CFA7-5FA7-4840-A69E-BB6F3D2EC500.jpeg

B12132FB-5717-4E92-9953-34531ED86517.jpeg

B29F3B08-AF81-45C2-9943-044C55B9EC39.jpeg

Blij met het langzamer verhogen dan eerst je plan was?

Blij met het langzamer verhogen dan eerst je plan was?

Ja zeker wel, vind het wel echt intens moeilijk om aan te houden! Zeker omdat ik nu wat andere voeding in het schema heb gegooid zoals rozijnen en chocolade.. maakt de cravings alleen nog maar erger haha!

Ja zeker wel, vind het wel echt intens moeilijk om aan te houden! Zeker omdat ik nu wat andere voeding in het schema heb gegooid zoals rozijnen en chocolade.. maakt de cravings alleen nog maar erger haha!
Ik zit nu ondertussen op 5k en nog steeds extreem honger maar wel nog steeds 4 weeks out kwa vetpercentage dus het loont wel

Vind ik echt heeel knap, respect! Maar doe je dat off of on? Niks is minder goed hoor daar niet van maar vraag het me gewoon af

Vind ik echt heeel knap, respect! Maar doe je dat off of on? Niks is minder goed hoor daar niet van maar vraag het me gewoon af
Ik ben on (trt,cruise) maar dat veranderd niks aan hoe snel je vet aan zet of hoe droog je kan worden. (Massa is een ander verhaal)

Terug
Naar boven