MuscleMeat

voorstel kuurtje zomer

Glenneman

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Zou een kuurtje willen beginnen voor een periode van 12 weken. Heb in het verleden er reeds een stuk of 4 gedaan en had graag jullie mening geweten over onderstaand kuurtje
week 1-10: test enanthate 250mg/week
week 3-7: 400mg tren enanthaat/week
week 8-12:400mg masteron enanthaat/week
week 9-12: 150mg winstrol/week

Voldoende test volgens jullie of zou ik de test na week 2 optrekken tot 500mg/week en vanaf week 8 terug naar 250mg/week?

Waarmee zou ik best nakuren en vanaf welke week?
Tx

kuur trekt op niks, waarom maar 4 weken Tren E en mast E, of bedoel je tren A en mast P?
en test gedurende ganse periode gelijk houden tenzij in begin frontload

Laatst bewerkt:
Zou een kuurtje willen beginnen voor een periode van 12 weken. Heb in het verleden er reeds een stuk of 4 gedaan en had graag jullie mening geweten over onderstaand kuurtje
week 1-10: test enanthate 250mg/week
week 3-7: 400mg tren enanthaat/week
week 8-12:400mg masteron enanthaat/week
week 9-12: 150mg winstrol/week

Voldoende test volgens jullie of zou ik de test na week 2 optrekken tot 500mg/week en vanaf week 8 terug naar 250mg/week?

Waarmee zou ik best nakuren en vanaf welke week?
Tx

Ook weer zo'n vaag voorstel.
Test is ws. te laag als je al 4 kuren gehad hebt.
Tren voor 5 weken ga je niks van merken, ik weet niet hoe dat met mast zit maar lijkt me ook te kort ivm lange ester.
Wat verwacht je van die winstrol op het eind?
Ik snap sowieso dat switchen niet.
Nakuur na laatste inject nolva 20mg/ed 3-4 weken.
En je hebt in de verkeerde sectie gepost.

laat tren en mast langer lopen
winny kickstart.. ?

beetje ouderwetse stijl om te switchen naar ander product zo halverwege de kuur. Zou het alleen niet doen. Of je moet korte esters doen.

Volgens mij moet je je inlezen op de werking van esters en hun effect op vertraagde en geleidelijke afgifte van AAS. Je houd nergens rekening met het feit dat er tussen eerste inject en werking afhankelijk van de ester zo een week tot 4 weken tijd zit.

En winstrol dat ben je toch niet van plan 1x per week te spuiten toch?

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt voor de reacties, ik kan hier gedeeltelijk uit opmaken dat ik dan beter de tren acetate en de masteron acetate kan gebruiken ipv de enanthaat.
@ymir: de winstrol was ik sowieso van plan om 3x per week te spuiten gedurende een periode van 3 weken.
@amor: vorig jaar heb ik bijna net dezelfde kuur gedaan, alleen de test enanthaat vervangen door cypionaat gedurende 5 weken en heb hier toch een dikke 4à5kg droge spiermassa aan gewonnen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoelde eigenlijk de tren acetate gedurende 5 weken en masteron propionaat 5 weken. Heb ik dan aan 150mg tren acetate per week voldoende of is dit te weinig? En is de 200mg mast prop/week voor de volgende 5 weken ook voldoende of eveneens te weinig?

veel te weinig, denk dat 75mg EOD ongeveer het minimum is om enige resultaat te boeken...

Terug
Naar boven