MuscleMeat

Voorstel Peter

petervv

Novice
Waardering
0
Lengte
2m02
Massa
69kg
Hi ik benPeter,
ben erg lang en slank.Heb al vaak geprobeerd aan te komen, wat af en toe lukte. Ben klein beetje scheef (scoliose) en heb ondergewicht, maar wil proberen aan te komen.
Vind het lastig om oefeningen goed te doen, weet nooit of ik dat wel doe. En tot nu toe kwam ik niet echt aan met mijn trainingen. Hoop te kunnen leren van mensen die het wel weten hoe het moet hier. Genoeg ervaren gasten geloof ik haha.

Bij komen doe je voornamelijk door je voiding. Niet aankomen is niet genoeg eten. En dat is gewoon een vaststaand feit.

Uitgezonderd bij weinig voorkomende ziektes kan het zijn dat je zeer veel eet en toch niet bijkomt.

Hoi Peter, zonder een gedegen voedingsplan te schrijven kan ik je dit wel alvast zeggen: meer eten. 69 kg is echt te weinig bij jouw lengte. Schrijf in eerste instantie eens op wat je normaal eet op een dag.

Hoi Peter, zonder een gedegen voedingsplan te schrijven kan ik je dit wel alvast zeggen: meer eten. 69 kg is echt te weinig bij jouw lengte. Schrijf in eerste instantie eens op wat je normaal eet op een dag.

Het staat idd al zo goed als vast dat hij te weinig eet.

Terug
Naar boven